تصاویر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters – نبردی غول آسا!

6 March 2019 - 13:00

در تصاویر جدید فیلم Godzilla: King of the Monsters «گودزیلا: پادشاه هیولاها» شاه گیدورای سه‌سر را در حال مبارزه با گودزیلا می‌بینیم. کار تبلیغاتی این فیلم نسبت به فیلم قبلی یعنی Godzilla «گودزیلا» ساخته‌ی گرث ادواردز (Gareth Edwards) در سال ۲۰۱۴ خیلی بهتر بوده، و تمرکزش را روی این قضیه گذاشته که در آن شاهد مبارزه‌ی غول‌آسای چندین هیولای غول‌پیکر خواهیم بود. این تصاویر جدید نگاه جدیدی به میلی بابی براون (Millie Bobby Brown) و ویرا فارمیگا (Vera Farmiga) و نگاهی به کن واتانابه (Ken Watanabe) در پشت صحنه‌ی فیلم ارائه می‌کنند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

مایکل دوورتی (Michael Dougherty) کارگردان این فیلم در مصاحبه‌ای گفته چطور Godzilla: King of the Monsters قرار است دیوانگی‌ای را افزایش دهد که با فیلم ادواردز آغاز شد، با فیلم Kong: Skull Island «کونگ: جزیره جمجمه» ساخته‌ی جوردن ووت رابرترز (Jordan Vogt-Roberts) اصلاح شد، و قرار است درنهایت در فیلم Godzilla vs. Kong «گودزیلا در برابر کونگ» اوج بگیرد. او در این باره گفته:

چیزی که درباره‌ی رویکرد گرث دوست داشتم این است که خیلی متعادل و واقعی بود… مثل چیزی که اگر از پنجره‌ی خانه بیرون را نگاه کنید ممکن بود آن را ببینید. سپس جوردن این رویکرد را جلوتر برد، و رنگ و جذابیت بیشتری وارد فیلمش کرد… من دوست داشتم همان سیر تکاملی را ادامه دهم. اینکه این هیولاها را خیلی واقع‌گرایانه به تصویر بکشم، اما همچنین تنوعی که آن‌ها دارند را به نمایش بگذارم – مخصوصا وقتی یک اژدهای سه‌سر داریم که از دهانش صاعقه پرتاب می‌کند. همچنین وقتی یک پروانه‌ی غول‌پیکر یا پرنده‌ای غول‌آسا که از یک آتش‌فشان به وجود آمده را وارد داستان می‌کنیم باید ویژگی شگفت‌انگیز دیگری را نمایش دهیم. من تلاش می‌کنم تا حد ممکن این رویکرد را متعادل نگه دارم تا واقعی به نظر برسد. اما در عین حال در این فیلم شاهد موجودات شگفت‌انگیز و غول‌پیکری خواهید بود.

فیلم Godzilla: King of the Monsters که در آن همچنین کایل چندلر (Kyle Chandler)، بردلی ویتفورد (Bradley Whitford)، سالی هاوکینز (Sally Hawkins) و چارلز دنس (Charles Dance) حضور دارند در تاریخ ۳۱ مه ۲۰۱۹ (۱۰ خرداد ۹۸) اکران خواهد شد.

   

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.