فلسیتی جونز برای بازی در Rogue One تمرینات کونگ فو داشته است

23 September 2016 - 11:00

شرکت‌های دیزنی (Disney) و لوکاس فیلم (Lucasfilm) با اکران فیلم Rogue One: A Star Wars Story در آخر سال جاری، وارد قلمرویی آشنا و همچنین ناآشنایی می‌شود. Rogue One: A Star Wars Story در دوره‌ی زمانی شناخته شده‌ی قبل از اتفاقات Star Wars: Episode IV «جنگ ستارگان: قسمت چهارم» جریان دارد. در این نسخه ارتش شورشی جین ارسو (Jyn Erso) با بازی فلسیتی جونز (Felicity Jones) را برای انجام ماموریت خطرناکی استخدام می‌کند. با وجود اینکه دوره‌ی زمانی Rogue One به قسمت چهارم جنگ ستارگان نزدیگ است، ولی Rogue One اولین اسپین‌آف در این فرانچایز حماسه‌ای محسوب می‌شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

Rogue One: A Star Wars Story از آن جایی که اولین  فیلم اسپین‌آف از فرانچایز جنگ ستارگان است؛ باید انتظارات زیادی را برآورده کند و باید ثابت کند که طرفداران به جهانی خارج از داستان اصلی نیز علاقمند هستند. چند وقتی است که دیزنی سعی دارد تا شرایط باکس آفیس را برای Rogue One ملایم کند؛ چون این فیلم قرار است دنباله‌روی Star Wars: Episode VII – The Force Awakens «جنگ ستارگان: قسمت هفتم – بیداری نیرو» باشد که چندین رکورد در باکس آفیس دارد؛ چون دیزنی و لوکاس فیلم امید زیادی به موفقیت Rogue One در باکس آفیس دارند. این موارد انتظارات را از فلسیتی جونز بالا برده است و از او خواسته شده بود که قدرت بدنی خود برای بازی در فیلم را افزایش دهد.

در طی یک مصاحبه با Total Film از جونز درباره‌ی شرایط فیزیکی و قدرت بدنی لازم برای بازی در نقش جین ارسو سوال پرسیده شد و به نظر می‌آید که این یک جنبه کاملا جدید در حرفه بازیگری جونز محسوب می‌شود. فلسیتی جونز که در گذشته در نقشی‌های کمی با قدرت بدنی بالا بازی کرده است؛ از چالش به وجود آمده استقبال کرده و از آموختن سبک مبارزه‌ای جدید لذت زیادی برده است.

من تا به حال به این اندازه آماده سازی بدنی برای کاری انجام نداده بودم. برای بازی در Rogue One هر روز در کنار تمرنیات بدنی، کونگ فو نیز تمرین می‌کردم. دلیل اینکه تمرینات خود را جدی گرفتم این بود که قبلا در همچین نقشی بازی نکرده بودم و برایم چیز جدید و خاصی بود.

felicity-jones-jyn-erso-rogue-one-disguise

در تصاویر و تریلرهایی که تا به حال از Rogue One منتشر شده‌اند؛ جز در چند مورد خاص جین ارسو را در حال مبارزه تن به تن ندیده‌ایم. سلاح مورد علاقه‌ی او بلستر (blaster) است که از ان جایی که از نیرو نمی‌تواند استفاده کند جای تعجبی ندارد. با توجه به مبازاتی که در راه است جین و همراهانش باید طرز استفاده از بلستر را به خوبی بدانند و بتوانند در مبارزه تن به تن نیز موفق باشند.

از اوایل توسعه‌ی فیلم، Rogue One به عنوان یک فیلم جنگی طبقه بندی شده است؛ فیلمی جنگی که تنها در دنیای جنگ ستارگان رخ می‌دهد. با توجه به چیزی که تا به حال دیده‌ایم فیلم حس و حال جنگ ستارگان را دارد، ولی مبارزات آن تنها در شلیک بلستر خلاصه نمی‌شود و مبارزات با شمشیر نوری (lightsaber) نیز یک حس خاص به فیلم داده است و هر موقع که جین وارد عمل می‌شود باید منتظر حرکت مبارزه مختلف باشیم.

Rogue One: A Star Wars Story در ۱۶ دسامبر ۲۰۱۶ (۲۶ آذر ۱۳۹۵) در ایالت متحده اکران می‌شود. Star Wars: Episode VIII «جنگ ستارگان: قسمت هشتم» در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۷ (۲۴ آذر ۱۳۹۶)، مجموعه فیلم جنگ ستارگان هان سولو در ۲۵ ماه می ۲۰۱۸ (۴ خرداد ۱۳۹۷)، Star Wars: Episode IX «جنگ ستارگان: قسمت نهم» در سال ۲۰۱۹ و سومین وجموعه فیلم جنگ ستارگان نیز در ۲۰۲۰ اکران می‌شوند.

منبع: screenrant

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.