احتمال پیوستن تایریس گیبسون به فیلم Morbius اسپین‌آف Spider-Man

6 March 2019 - 19:00

تایریس گیبسون (Tyrese Gibson) یکی از بازیگران اصلی فرنچایز Fast and Furious «سریع و خشن» در حال مذاکره برای پیوستن به جرد لتو (Jared Leto) در فیلم کامیک بوکی Morbius «موربیوس» محصول سونی است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تولید این فیلم که تمرکزش روی یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای مرد عنکبوتی است از این هفته در لندن آغاز شده و مت اسمیت (Matt Smith)، آدریا آرجونا (Adria Arjona) و جرد هریس (Jared Harris) هم در آن حضور دارند.

دنیل اسپینوزا (Daniel Espinosa) کارگردانی این فیلم را برعهده دارد که داستان موربیوس خون‌آشام زنده را دنبال می‌کند. دکتر مایکل موربیوس، دانشمندی است که از بیماری نادر خونی رنج می‌برد و تلاشش برای درمان خودش به نتایج فاجعه‌باری می‌انجامد. او به جای اینکه درمان شود، دچار وضعیتی می‌شود که یک شکل از خون‌آشام بودن است، و به او دندان‌های تیز، قدرت زیاد و عطش برای خون را به ارمغان می‌آورد.

لتو نقش موربیوس و اسمیت نقش لوکسیاس کراون شرور داستان را بازی می‌کند که بهترین دوست موربیوس است و به همان بیماری خونی دچار شده است. آرجونا نقش زن موردعلاقه‌ی موربیوس و هریس نقش مربی موربیوس را بازی می‌کنند.

گیبسون قرار است نقش یک مامور اف‌بی‌آی را بازی کند که تلاش می‌کند موربیوس را دستگیر کند.

این بازیگر که تابستان امسال در فیلم جدید Fast & Furious بازی خواهد کرد، همچنین قرار است نقش تدی پندرگرس را در فیلم بیوگرافی این ترانه‌سرا بازی کند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.