ایفای نقش یک رپر توسط ریز احمد در فیلم Mughal Mowgli

6 March 2019 - 21:30

ریز احمد (Riz Ahmed) قرار است نقش اصلی فیلم Mughal Mowgli که خودش در نوشتن آن همکاری داشته و به همراه کمپانی پالس فیلمز تهیه کننده‌ی آن نیز هست را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم اولین تجربه کارگردانی سینمایی بسام طارق (Bassam Tariq) مستندساز سابق است که اثر قبلی او Ghosts of Sugar Land «ارواح سرزمین شکر» جایزه بهترین فیلم کوتاه غیرخیالی جشنواره فیلم ساندنس را برد و توسط نتفلیکس خریداری شد. اولین مستند او These Birds Walk «این پرنده‌ها حرکت می‌کنند» در جشنواره فیلم جنوب از جنوب غربی (SXSW) به عنوان یکی از ۵۰ فیلم برتر خارجی زبان قرن بیست و یکم انتخاب شد.

فیلم Mughal Mowgli درباره‌ی رپری پاکستانی بریتانیایی است که در ابتدای اولین تور جهانی خودش، دچار یک بیماری ژنتیکی می‌شود که ممکن است او را از رسیدن به آرزویش محروم کند. این فیلم توسط طارق و احمد نوشته شده که به تازگی در فیلم Venom «ونوم» حضور داشته اما بیشتر برای بازی در Rogue One: A Star Wars Story «روگ وان: داستانی از جنگ ستارگان»، Jason Bourne «جیسون بورن» و سریال The Night Of «آن شب» شناخته می‌شود که برای بازی در آن جایزه امی را نیز برده است. احمد تهیه کنندگی این فیلم را از طریق کمپانی لفت هندد فیلمز خودش برعهده دارد، و توماس بنسکی (Thomas Benski)، بنت مک‌گی (Bennett McGhee) و مایکل پای (Michael Peay) از کمپانی پالس فیلمز نیز دیگر تهیه کنندگان فیلم هستند.

احمد که فعلا در حال تولید سریال درام Englistan برای شبکه BBC است، تجربیات زیادی به عنوان رپر دارد، و قبلا در عرصه‌ی موسیقی لندن با نام ریز ام‌سی به صورت مستقل و همراه گروهش خوانندگی کرده است.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.