گزارش: ادریس البا جایگزین ویل اسمیت در Suicide Squad 2

7 March 2019 - 07:51

جیمز گان (James Gunn) به تنهایی نمی‌تواند از مارول به دی سی جهش ایجاد کند. به گزاش THR ستاره‌ی فرانچایز Thor «ثور» یعنی ادریس البا (Idris Elba) در حال مذاکرات برای جایگزینی او به جای ویل اسمیت (Will Smith) در فیلم جدید استودیو وارنر بروز (Warner Bros) یعنی دنباله‌ی Suicide Squad «جوخه‌ی انتحاری» است. این خبر پس از این است که شنیدیم ویل اسمیت به دنباله‌ی این فیلم برای بازی در نقش ددشات (Deadshot) در فیلم سال ۲۰۱۶ دیوید آیر (David Ayer) برنمی‌گردد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

بنا بر این گزارش، البا، اولین و تنها گزینه‌ی گان و استودیو، در روز جمعه‌ی گذشته با کارگردان صحبت کرده است. این ملاقات به خوبی انجام شد و این بازیگر در حال حاضر با استودیو صحبت می‌کند. از زمانی که گان برای نویسندگی و کارگردانی این دنباله در ماه اکتبر به پروژه پیوسته است، همه چیز با سرعت بیشتری پیش می‌رود و این فیلمساز به سرعت فیلمنامه را نوشته در فاز انتخاب بازیگر قرار گرفته است.

این تغییر باعث ایجاد تازگی در این پروژه شده است و البته در این مدت، این دنباله با کارگردانان و نویسندگان زیادی همراه بوده است. اخیرا کارگردان The Accountant و Warrior یعنی گوین او کانر به دیوید بار کتز (David Bar Katz) و تاد استاشویک (Todd Stashwick) برای کمک در نویسندگی پیوسته است. بنا بر گزارش‌ها، زمانی که هارلی کویین (Harley Quinn) محوریت داستان بود، آن نسخه از پروژه به خاطر اینکه داستان بسیار شبیه به Birds of Prey شده بود، از روی میز برداشته شد و او کانر هم از پروژه حذف گردید.

اما نسخه‌ی جیمز گان از فیلمنامه تبدیل به یک ریبوت ملایم شد که بیشتر شامل شخصیت‌های دی سی می‌‌شد و در فیلم اول هم شاهد آن نبودیم. بازیگران اصلی از جمله ددشات و هارلی کویین از مارگوت رابی (Margot Robbie) انتظار می‌رود که به این دنباله بازگردند. اگرچه گزارش  THR اشاره دارد که ریک فلگ (Rick Flagg) با بازی جوئل کینامن (Joel Kinnaman) هم در این دنباله باقی خواهد ماند. «جوخه انتحاری ۲» انتظار می‌رود تا در ششم اوت ۲۰۲۱ اکران شود بنابراین بدون شک جزئیات بیشتری از بازیگران به زودی منتشر خواهد شد.

البا برای آخرین بار بود که برای دنیای سینماتیک مارول بازی کرد و نقش هیمدال (Heimdall) در فیلم Avengers: Infinity War. «انتقام جویان: نبرد ابدیت» کشته شد. ستاره‌ی Molly’s Game امسال یک بلاک باستر دیگر هم در کارنامه‌اش خواهد داشت. او به خانواده‌ی Fast and Furious «سریع و خشن» پیوسته است و در نقش ضد قهرمان در مقابل دواین جانسون (Dwayne Johnson) و جیسون استاتهام (Jason Statham) در اسپین آف Hobbs and Shaw «هابز و شاو» بازی خواهد کرد که قرار است در دوم اوت امسال اکران شود. او همچنین قرار است در فیلم Cats از تام هوپر (Tom Hooper) که یک فیلم اقتباسی است بازی کند.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.