خالق Game of Thrones هم آخر سریال را نمی‌داند

7 March 2019 - 12:30

حتی جورج آر آر مارتین (George R.R. Martin) هم نمی‌داند سریال Game of ThronesGame of Thrones (بازی تاج و تخت) چگونه به پایان می‌رسد، با اینکه او اولین بار این شخصیت‌ها را خلق کرد. مجموعه کتاب‌های او به نام A Song of Ice and Fire اساس این سریال موفق شبکه HBO بودند و مارتین سال‌ها قبل گفته بود که این سریال نمی‌تواند قبل از تمام شدن کتابش، به پایان برسد. فصل آخر بازی تاج و تخت فروردین سال آینده پخش می‌شود درحالیکه دو کتاب مارتین هنوز منتشر نشده‌اند. در اصل، از سال ۲۰۱۱ مارتین کتاب جدیدی از این سری را منتشر کرده که A Dance with Dragons نامیده می‌شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

وقتی مشخص شد که سریال قبل از اتمام کتاب مارتین به پایان می‌رسد، او با شورانرهای سریال، دیوید بنیوف و دی‌بی وایس صحبت کرد و طرحی از نوشته‌هایش را در اختیارشان گذاشت‌ که شامل کشف Hodor در فصل ۶ و هویت واقعی والدین جان اسنو است. اما این سریال از منبع اصلی فاصله گرفته و مارتین در مصاحبه با EW گفته حتی فیلم‌نامه را نخوانده است:

من فیلم‌نامه فصل آخر را نخواندم و نتوانستم سر صحنه فیلم‌برداری بروم چون داشتم روی Winds of Winter کار می‌کردم.
یک سری چیزها را می‌دانم اما شخصیت‌های فرعی زیادی هستند که شکل گرفته‌اند و سال‌ها پیش من به آن‌ها پرداخته بودم و حالا اهمیت یافته‌اند.

هرچند بنیوف و وایس اعلام کردند که تصمیم گرفته‌اند پایان سریال را به مارتین نگویند تا او کتابش را به پایان برساند:

نگران بودیم کتاب آخر سریال را اسپویل کند و خوشبختانه این اتفاق نیفتاد. حالا که سریال زودتر از کتاب پخش می‌شود، گویا سریال آخر داستان رمان را خراب می‌کند. برای همین با جورج صحبت کردیم تا آخر داستان را نگوییم تا مردم خودشان تفاوت این دو را احساس کنند.

مارتین گفته احساسات پیچیده‌ای در این باره دارد:

این یک حرکت فوق‌العاده بود. همه چیز خوب پیش رفت. ای کاش زودتر کتاب را تمام کرده بودم و سریال از من پیشی نمی‌گرفت. این را هیچ‌وقت پیش‌بینی نکرده بودم.

مارتین فکر می‌کرد بنیوف و وایس کل کتاب‌ها را اقتباس می‌کنند اما چون ساخت این سریال ۱۲ ماهه شامل نوشتن، پیش تولید، تولید، پس از تولید و دوباره نوشتن است، بنیوف و وایس وقت زیادی را صرف اتمام این سریال کردند. برای همین شروع به بررسی شخصیت‌ها و خط داستان کردند. بنابراین، بازیگران سریال نمی‌توانستند ۱۵-۲۰ سال منتظر بمانند تا مارتین کتاب‌هایش را تمام کند.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.