امضای قرارداد دیلان اسپراوس با کمپانی UTA

7 March 2019 - 13:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، دیلان اسپراوس (Dylan Sprouse)، که قبلا با کمپانی WME کار کرده بود، با کمپانی UTA قرارداد بسته است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

اسپراوس به همراه برادر دوقلویش: کول (Cole)- که هم‌اکنون در حال بازی در فیلم Riverdale (ریوردیل) است- در سال ۱۹۹۹ در فیلم Big Daddy (محبت پدری)، و سپس در سریال The Suite Life of Zack & Cody (زندگی زک و کودی در سوئیت) از شبکه دیزنی، و نهایتا هم در اسپین‌آف The Suite Life on Deck (زندگی در سوئیت بر عرشه) هنرنمایی کرد. پس از آن، این هنرپیشه کم سن و سال دنیای بازیگری را به قصد رفتن به دانشکده ترک نمود، و در سال ۲۰۱۵ با مدرک طراحی بازی‌های ویدئویی از دانشگاه نیویورک (NYU) فارغ‌التحصیل شد.

از آن موقع به بعد با همکاری دوست دانشکده‌اش: مت کوان (Matt Kwan) در محوطه هتل William Vale در شهر بروکلین صنعت مشروب سازی All-Wis را راه‌اندازی کرده است، و هم‌چنین برای بازی‌های ویدئویی هم صداپیشگی کرده است. در سال‌های اخیر، جسته و گریخته دوباره به دنیای بازیگری بازگشته است، و در تریلر Dismissed (رد)، فیلم کوتاه Carte Blanche (اختیار تام)، و کمدی Banana Split (تکه موز)- که نخستین بار پاییز سال گذشته در فستیوال فیلم لوس‌آنجلس اکران شد- بازی کرده است. در آینده نیز شاهد حضورش در یک فیلم فانتزی چینی به اقتباس از اپرای Puccini به نام Turandot (توراندوت) هستیم.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.