دنیل ردکلیف از علاقه‌ی خود برای بازی در Game of Thrones می‌گوید

23 September 2016 - 14:35

به احتمال زیاد تمامی بازیگران علاقمند هستند تا در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» حضور داشته باشند؛ و دلیلش  این است که این سریال یکی از بزرگترین و موفقترین سریال های تاریخ  حساب می‌آید. با این وجود کسی دوست ندارد شخصیتش به شکل بی‌رحمانه و به سبک سریال Game of Thrones کشته شود. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید

اخرین اخباری که از سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» منتشر شده‌اند بیان می‌کند که بازیگران جدیدی قرار است در سریال حضور داشته باشند. دنیل ردکلیف (Daniel Radcliffe) آخرین بازیگری است که از علاقه‌ی خود برای بازی در سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» صحبت کرده است. ردکلیف که برای بازی در نقش هری پاتر (Harry Potter) به شهرت جهانی دست پیدا کرد؛ در مصاحبه‌ای با سایت Digital Spy اعلام کرد که علاقمند است که در Game of Thrones «بازی تاج و تخت» حضور داشته باشد، ولی اگر حضورش با یک مرگ زود هنگام و وحشیانه همراه شود.

اگر آن ها بخواهند من را وارد سریال کنند و سپس من را بکشند مشکلی نخواهم داشت و حتی خوشحال خواهم شد.

علاقه ردکلیف به بازی در Game of Thrones «بازی تاج و تخت» تعجب برانگیز نیست، اما این بازیگر بیان کرد که احتمال دارد بازی در یکی از نقش‌های اصلی یک سریال چند فصلی را قبول کند؛ دقیقاً همان طور که به مدت ده سال در هشت فیلم هری پاتر بازی کرد.

من جدیداً چند نمایشنامه‌ی خوب خوانده‌ام؛ اما برای پروژه‌ی بلند ۷ ساله است. در حال حاضر مقداری آزادی عمل دارم و اگر نمایشنامه‌ای را بخوانم که در سال آینده فیلمبرداری می‌شود؛ مجبور نیستم آن را رد کنم چون که در آن زمان باید بر سر فیلمبرداری یک پروژه‌ی دیگر حاضر شوم. این کاری بود که من برای چندین سال انجام می‌دادم.

daniel-radcliffe-in-harry-potter

به نظر می‌آید که دنیل ردکلیف قصد ندارد یک نقش اصلی یک سریال را بر عهده گیرد، کاری که هر بازیگر دیگری در شرایطش انجام می‌دهد، مگر اینکه نقشی به او پیشنهاد شود که رد کردنش غیرممکن باشد. البته همچنین به نظر نمی‌آید که ردکلیف درباره‌ی اینکه علاقه دارد در سریال Game of Thrones نقشی کوچکی داشته باشد که به صورت وحشیانه به قتل برسد؛ به اندازه‌ی کافی  جدی باشد.

از دیدگاه ردکلیف منطقی است که نخواهد ده سال دیگر خودش را به یک نقش بخصوص محدود کند، ولی این ریسک را نیز باید قبول کند که نقشی را رد کند که تنها یک بار به او رو می‌آورد. نقشی نمادین که رد کردنش برای همه‌ی بازیگران فقط افسوس به همراه خواهد داشت؛ مثل این می‌ماند که ردکلیف نقش جان اسنو (Jon Snow) را رد کند.

فصل هفتم سریال Game of Thrones «بازی تاج و تخت» در تابستان ۲۰۱۷ پخش خواهد شد، ولی تاریخ مشخصی ندارد.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.