بری لارسون بازیگر و تهیه‌کننده‌ی سریال جاسوسی جدید Apple خواهد بود

7 March 2019 - 16:30

با توجه به اینکه فیلم Captain Marvel «کاپیتان مارول» به زودی اکران خواهد شد، احتمالا عده‌ی زیادی نام بری لارسون (Brie Larson) را شنیده باشند. در حالی که آن فیلم قرار است تاثیر زیادی در آینده‌ی دنیای سینمایی مارول داشته باشد، لارسون نیز در حال تصمیم‌گیری برای آینده‌ی خودش است. این بازیگر برنده‌ی اسکار قرار است تهیه کننده اجرایی و بازیگر سریالی اریجینال برای اپل (Apple) باشد. این سریال که سفارش ساخت آن داده شده، براساس خاطرات آماریلیس فاکس (Amaryllis Fox) جاسوس سابق ساخته خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هنوز جزئیات زیادی از داستان سریال مشخص نیست، اما گزارشات آن را «نگاهی جذاب و امروزی به ماجراهای یک زن در سی‌آی‌ای، که از طریق نزدیکترین روابطش با دیگران روایت می‌شود» توصیف کرده‌اند.

امروزه دیگر حضور یک ستاره‌ی سینمایی در سریالی تلویزیونی عجیب نیست، اما شاید فکر کنید چرا لارسون بین این همه مقصد، اپل را انتخاب کرده است. این سرویس استریم به تازگی محصولاتی با حضور عوامل درجه یک در دست ساخت دارد. مثلا کریس ایوانز همبازی لارسون در MCU قرار است تهیه کننده اجرایی و بازیگر مینی‌سریال حقوقی Defending Jacob «دفاع از جیکوب» ساخته‌ی مارک بامبک (Mark Bomback) باشد. جیسون موموآ (Jason Momoa) ابرقهرمان DC و بازیگر فیلم موفق Aquaman «آکوامن» قرار است در سریال See ساخته‌ی استیون نایت (Steven Knight) در کنار آلفری وودارد (Alfre Woodard) و یادیرا گوارا پریپ (Yadira Guevara-Prip) بازی کند. همچنین تاک‌شویی با حضور جنیفر انیستون (Jennifer Anniston)، ریس ویترسپون (Reese Witherspoon) و استیو کارل (Steve Carrell) توسط اپل در دست توسعه قرار دارد. حتی دیمین شزل (Damien Chazzelle) نیز در حال ساخت سریالی برای این سرویس استریم است.

بنابراین این حرکت خوبی از طرف لارسون بوده که فیلم Captain Marvel با بازی او احتمالا افتتاحیه‌ی بین‌المللی بیش از ۳۵۰ میلیون دلاری را تجربه خواهد کرد. بالاخره او باید بین مبارزاتش با تانوس برای نجات دنیا جای دیگری هم مشغول کار باشد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.