انتخاب بریان کی. ووگان توسط کمپانی لیجندری برای نوشتن فیلم‌نامه Gundam

8 March 2019 - 12:08

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، کمپانی لیجندری اینترتیمنت (Legendary Entertainment) بریان کی. ووگان (Brian K. Vaughan)- خالق سری کمیک‌های معروفی مثل Y: The Last Man (وای: آخرین بشر) و Saga (ساگا)- را برای نوشتن فیلم‌نامه فیلم لایو-اکشن Gundam (گاندام) انتخاب کرده است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

سریال اورجینال Gundam که در سال ۱۹۷۹ ساخته شد، در دوره‌ای به نام یونیورسال سنچری (Universal Century) روایت می‌شود که مردم به علت افزایش جمعیت در کره زمین، گروه گروه به فضا مهاجرت کردند. و سرانجام همین افراد در پی استقلالشان برآمده و جنگی علیه ساکنان کره زمین ترتیب دادند . این جنگ‌ها توسط روبات‌های خلبانی که به mobile suits معروف بودند صورت گرفت.

این سریال‌ بسیار معروف به فروش‌های چند میلیارد دلاری در تجارت، از فیلم‌های انیمیشن گرفته تا بازی‌های ویدئویی، مدل‌های پلاستیکی، اسباب‌بازی‌ها و کتاب‌ها، نیز منجر شد.

کمپانی لیجندری در تهیه و تولید فیلمی که بر اساس انیمه معروف محصول استودیوی انیمیشن ژاپنی سان‌رایز (Sunrise) است، همکاری خواهد نمود. ووگان در دسامبر سال گذشته با کمپانی لیجندری قراردادی سه‌ساله را برای سینما و تلویزیون امضا کرده است تا با ایجاد تغییرات و تناسباتی عناوین جدیدی خلق کند.

ووگان در پروژه بعدی‌اش، تهیه‌کننده اجرایی سریالی به اقتباس از فیلم Y، برای شبکه FX، خواهد بود.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.