خداحافظی سریال The Big Bang Theory با طرفداران در پنل واندرکان

8 March 2019 - 18:00

فقط ۷ قسمت تا پایان فصل ۱۲ سریال The Big Bang Theory «تئوری بیگ بنگ» باقی مانده تا این سریال محصول شبکه CBS آن را در ماه مه ۲۰۱۹ برای همیشه به اتمام برساند. بخش تلویزیونی برادران وارنر اعلام کرده این سریال برای آخرین بار در مراسم واندرکان در شهر آناهایم حضور خواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

 پنلی مخصوص سریال The Big Bang Theory برای ۳۰ مارس در مرکز انجمن آناهایم برنامه‌ریزی شده که آخرین روز مراسم واندرکان است. مراسم واندرکان توسط همان کسانی برگزار می‌شود که ماه ژوئیه هرسال مراسم کامیک کان را برگراز می‌کنند.

استودیوی برادران وانر طی بیانیه‌ای در این باره گفته است:

به نویسندگان The Big Bang Theory بپیوندید تا شما را به پشت صحنه‌ی بهترین سریال کمدی تلویزیون قبل از پایانش در ماه مه جاری ببرند. از بازیگران مهمان مهم تا آخرین خداحافظی، با ما همراه باشید تا بدانید چطور این سریال از یک تئوری به طولانی‌ترین کمدی چند‌دوربینه‌ی تاریخ تلویزیون تبدیل شده است. با تهیه کنندگان اجرایی و نویسندگان سریال همراه شوید تا شما را وارد اتاق نویسندگان کنند و شاهد بحث و گفتگوی ویدیویی باشید.

چند ماه پیش چاک لور (Chuck Lorre) درباره‌ی پایان این سریال گفته است:

ما یک ایده‌ی کلی درباره‌ی پایان سریال در ماه مه داریم. این پروژه‌ای ۱۲ساله است که همیشه باعث شادی طرفداران شده است. خداحافظی کردن با این سریال کار خیلی سخت و دشواری خواهد بود.

سریال The Big Bang Theory همچنان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون باقی مانده است – متوسط بینندگان فصل ۱۱ حدود ۱۹ میلیون نفر بود.

خبرهای مبنی بر پایان این سریال زمانی شنیده شد که جیم پارسونز (Jim Parsons) بازیگر اصلی سریال گفته بود اگر فصل ۱۳ برای سریال ساخته شود او در آن حضور نخواهد داشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.