فوتیج Avengers: Endgame تایید می‌کند که کاپیتان مارول روی زمین است!

9 March 2019 - 09:52

در فوتیج جدیدی که از فیلم Avengers: Endgame  «انتقام جویان: نبرد ابدیت» به سهام داران دیزنی نشان داده شد، خلاصه‌ای از آنچه اتفاق افتاده است را برای شما آورده‌ایم. با اکران فیلم «کاپیتان مارول» در آخر هفته‌ی گذشته، هواداران استودیو مارول توجهشان را بصورت کامل بر روی فیلم بعدی دنیای سینماتیک مارول معطوف کرده‌اند. از طرف دیگر در فیلم Avengers: Infinity War «انتقام جویان: نبرد ابدیت»، با توجه به اینکه تانوس (Thanos) با یک بشکن همه چیز را از بین برد، هواداران به شدت مشتاقند تا نتیجه را در فیلم بعدی انتقام جویان ببینند. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

مارول تا کنون تنها یک تریلر و یک تیوی اسپات در Super Bowl برای بازاریابی و فروش بلاک باستر خودش Endgame منتشر کرده است. این فوتیج کمتر به طرح داستان می‌پردازد و چندین شخصیت آشنا هم در آن پدیدار می‌گردند. چیزی که آنها در این فوتیج نشان داده‌اند، مرد آهنی و نبیولا هستند که در فضا قرار دارند، در حالی که کاپیتان آمریکا (Captain America)، بیوه‌ی سیاه (Black Widow)، بروس بنر (Bruce Banner)، ماشین جنگی (War Machine) و مرد مورچه‌ای (Ant-Man) در  Avengers HQ قرار دارند و ثور و راکت (Rocket) نیز در ماجراجویی خودشان هستند.

دیروز باب ایگر (Bob Iger) مدریر عامل دیزنی این فوتیج را به سهام داران دیزنی در روز نشست سهام داران نشان داد و در حالی که هنوز این فوتیج بصورت آنلاین منتشر نشده است، وبسایت ComicBook خلاصه‌ای از آنچه در آن نشان داده شده است را بازگو کرد. در آن چندین صحنه‌ی اصلی وجود دارد از جمله هنگامی که بقیه‌ی تیم قصد رفتن به فضا را دارند و کاپیتان مارول و نبیولا روی زمین هستند. خلاصه‌ی این وبسایت را در زیر آورده‌ایم:

این فوتیج با صحنه‌ای که انتقام جویان در یک اتاق که در تریلر اول دیده‌ایم نشسته‌اند شروع می‌شود و کاپیتان مارول یا همان بری لارسن (Brie Larson) هم حضور دارد. نبیولا یا همان کارن گیلان (Karen Gillan) می‌گوید به گمان او تانوس پس از اینکه نقشه‌اش را تمام کرد، باید به the garden رفته باشد.

کاپیتان مارول شروع به صحبت کرده و به گروه می‌گوید آنها باید به آنجا بروند و از سنگ‎ها برای خنثی کردن استفاده کنند. سپس این فوتیج راکت، ثور با بازی کریس همسورث (Chris Hemsworth)، نبیولا، کاپیتان آمریکا با بازی کریس اونز (Chris Evans)، ماشین جنگی با بازی دون چیدل (Don Cheadle) و بیوه‌ی سیاه با بازی اسکارلت یوهانسون (Scarlett Johansson) را در فضا نشان می‌دهد. راکت با خودش می‌گوید: کی تا حالا تو فضا نبوده؟ دستتون رو بگیرید بالا!!

سپس فوتیج با این جمله‌ی راکت که می‌گوید: انهایی که تا حالا تو فضا نبودند از سفینه‌ی من خارج شوند، به پایان می‌رسد.

بعلاوه‌ی شرحی که ComicBook داد، اسکات لادویگ (Scott Ladewig) به این ملاقات پیوست و اطلاعات بیشتری به فوتیج اضافه کرد. او اضافه کرد که راکت قادر است با کمک انرژی که دستکش تانوس از خودش برجای می‌گذارد، رد تانوس را بزند. همچنین بروس بنر بخشی از معامله خواهد بود و هنگامی که پرسیده می‌شود چرا این بار برنده خواهند شد، کاپیتان مارول بیان می‌کند بخاطر اینکه آنها او (کاپیتان مارول) را دارند. کارول همچنین توضیح می‌دهد که دو دهه‌ی گذشته کجا بوده است و ثور به سرعت حرف‌های او را تصدیق می‌کند.

اما بخشی از فوتیج  ممکن است بیانگر این باشد که کاپیتان مارول قرار است جلوی تانوس را بگیرد. او از تیم می‌خواهد که به جایی که تانوس قرار دارد بروند و سنگ‌های ابدیت را بردارند. این موضوع تایید می‌کند که چه چیزی در انتظار تیم است اما این رویکری ساده به نظر می‌رسد و سفر در زمان و قلمرو کوانتوم را شامل نمی‌شود. از آنجایی که این دو عنصر بسیار محتمل است که در داستان Endgame باشد، لذا باید گفت که هنوز المان‌هایی هست که نمی‌دانیم و به همین دلیل هم اسمی از مرد آهنی (تونی استارک) و مرد مورچه‌ای به میان نیامد.

در این فوتیج صحنه‌های کامل فیلم آمده است، بنابراین هواداران نباید انتظار داشته باشند که این صحنه‌ها در تریلر بسیار مورد انتظار دوم از «پایان بازی» هم وجود داشته باشد. البته مارول به خوبی از این فوتیج در تریلر دوم استفاده خواهد کرد و همچنین صحنه‌های جدید را به آن اضافه می‌کند. به بیان دیگر این فوتیج پاسخ برخی سوالات پیرامون فیلم Avengers: Endgame را داده است، اگرچه پرسش‌های بزرگتری هنوز مطرح است. با سینما گیمفا همراه باشید.

منبع: اسکرین رنت

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.