اضافه شدن شخصیتی جدید به فیلم مستقل Black Widow

8 March 2019 - 20:35

طبق اخبار به دست رسیده قرار است شخصیت مونث تازه‌ای به اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson) در فیلم مستقل Black Widow «بیوه سیاه» بپیوندد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

استودیو مارول در حال توسعه دومین فیلم خود با محوریت یک قهرمان زن پس از Captain Marvel «کاپیتان مارول» است. با اینکه پس از مدت‌ها انتظار ساخت فیلم اختصاصی ناتاشا رومانوف تایید شده اما به نظر می‌رسد پروسه ساخت این فیلم بیشتر از آنچه تصور می‌شد، طول خواهد کشید. کمی پیش خبر رسید که ند بنسون (Ned Benson) قرار است فیلمنامه این پروژه را بازنویسی و تغییراتی در آن اعمال کند. به نظر می‌رسد این بازنویسی قرار است بازیگر جدیدی را به این پروژه اضافه کند.

طبق گزارشات، این شخصیت یک شخصیت مکمل مونث است. هنوز اطلاعات بیشتری از ماهیت این شخصیت منتشر نشده اما مارول به دنبال بازیگری جوان و رنگین‌پوست برای ایفای نقش این شخصیت است و به نظر می‌رسد به چند نام نهایی نیز رسیده که از میان آنها می‌شود به استورم رید (Storm Reid)، ایزابلا مونر (Isabela Moner) و کامیلا مندس (Camila Mendes) اشاره کرد. با اینکه نقش مذکور احتمالا چندان نقش مهمی نیست، اما مارول به دنبال بازیگری مطرح برای آن است. رید همین حالا هم با دیزنی ارتباط خوبی دارد و بعید نیست که این نقش به او برسد.

منبع: Screenrant

 

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.