صحنه‌های تاریخی فیلم Assassin’s Creed همه به زبان اسپانیایی هستند!

23 September 2016 - 14:45

فیلم Assassin’s Creed «عقیده یک آدمکش» قصد دارد یکی از محبوب‌ترین و بزرگ‌ترین فرنچایزهای تاریخ بازی‌های ویدیویی را به پرده نقره‌ای سینماها بیاورد. اگر به همین جمله فکر کنیم می‌بینیم که عوامل این فیلم در حال حاضر چقدر تحت فشار هستند! از همین الان می‌دانیم که ساختار فیلم تفاوت‌های قابل‌توجهی نسبت به بازی خواهد داشت اما در جدیدترین اطلاعاتی که از فیلم منتشر شده فهمیده‌ایم که تمامی صحنه‌های قرن ۱۵ در اسپانیا به زبان اسپانیایی ساخته شده اند! برای جزییات بیشتر با سینماگیمفا در ادامه خبر همراه باشید.

مایکل فسبندر (Michael Fassbender) بازیگر بااستعداد سینما به عنوان کالوم لینچ و آگیلار دی نرها در این فیلم در کنار ماریون کوتیار (Marion Cotillard) نقش‌آفرینی می‌کند. می‌دانیم که حدود ۴۰ درصد از فیلم در زمان گذشته خواهد بود و خط زمانی مدرن حضور پررنگ‌تر و مهم‌تری برای پیشبرد داستان خواهد داشت. کارگردان این فیلم آقای جاستین کورزل (Justin Kurzel) که سال گذشته با هردو فسبندر و کوتیار برای ساخت فیلم Macbeth «مکبث» – اقتباسی از نمایش‌های ویلیام شیکسپیر – همکاری کرده است گفت که تمامی صحنه‌های گذشته فیلم Assassin’s Creed که در قرن ۱۵ اسپانیا قرار دارد، به زبان اسپانیایی خواهد بود. اما چرا؟ این کارگردان اینطور پاسخ می‌دهد:

ما کمی با زبان انگلیسی هم پیش رفتیم اما از همان ثانیه‌ای که به عقب رفتیم و خواستیم از زبان زیبای اسپانیایی بهره ببریم، تصمیم مشخص بود. این حس غنای خاصی به فیلم می‌دهد.

در همینجا بود که به ذهنمان رسید که بله! درست است! همه دیالوگ‌هایی که در تریلر این فیلم دیدیم در زمان مدرن بود و شات‌های دوره تاریخی فقط صحنه‌های اکشن بودند که هیچ صدا و دیالوگی در خود نداشتند. حالا شاید بتوانیم این تصمیم را توجیه کنیم که چرا از بین این همه خواننده، تیم ویرایش به سراغ کانیه وست منفور رفته است… آن‌ها می‌خواستند حواس ما را پرت کنند.

انتخاب زبان اسپانیایی برای این صحنه‌ها کمی غافلگیرکننده است؛ چرا که هالیوود از قرار دادن زیرنویس در فیلم‌ها تنفر دارد و مجبور کردن مخاطبان به خواندن این زیرنویس‌ها در سینما می‌تواند برای خیل عظیمی از آن‌ها آزاردهنده باشد (بخصوص وقتی حدود نصف این فیلم در گذشته اتفاق می‌افتد! به هرحال در مورد Assassin’s Creed حرف می‌زنیم!) اما با توجه به کارگردان فیلم استودیو سازنده کاملاً از این قضیه پشتیبانی می‌کنند. برعکس بازی‌های آن، بیشتر این فیلم در زمان حال اتفاق می‌افتد و شاید بتوان گفت که به طور کلی ۲۰ دقیقه صرف داستان آگیلار دی نرها در قرن ۱۵ اسپانیا خواهد شد.

داستان فیلم مثل همیشه نبرد تمپلارها و آدمکش‌ها را در طول تاریخ به نمایش می‌گذارد که یکی از آن‌ها به دنبال بدست آوردن کنترل و دیگری به دنبال آزادی مردم است. ماه گذشته مقاله‌ای با عنوان هرآنچه از فیلم Assassin’s Creed می‌دانیم در سینماگیمفا منتشر شد که توجه شما را به مطالعه محتوای آن جلب می‌کنیم. اگر از همان سال ۲۰۱۲ که فیلم برای اولین بار معرفی شد منتظر آن هستید دیگر نباید خیلی صبر کنید چرا که Assassin’s Creed در تاریخ ۲۱ دسامبر (۱ دی‌ماه) برروی پرده سینماها قرار می‌گیرد.

منبع: Cinemablend

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.