الویا کوک و جک اُکانل در فیلم Little Fish بازی می‌کنند

9 March 2019 - 13:00

الویا کوک (Olivia Cooke) و جک اُکانل (Jack O’Connell) در فیلم Little Fish، داستان عاشقانه علمی‌تخیلی ایفای نقش می‌کنند که چاد هارتیگان (Chad Hartigan)، فیلم‌ساز Morris From America و This Is Martin Bonner آن را کارگردانی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی‌های Tango Entertainment و Black Bear سرمایه‌گذاران این پروژه هستند که برایان کاوانا (Brian Kavanaugh) و ریان کاهیل (Rian Cahill) از Automatik، تیم هدینگتون (Tim Headington) و لیا بامن (Lia Buman) از Tango، کریس فرگوسن (Chris Ferguson) از Oddfellows Entertainment و متسون تاملین (Mattson Tomlin) این فیلم را می‌سازند.

فیلم Little Fish درباره زوج جوانی است که سعی دارند عشق‌شان را در مواجه با بیماری مرموزی که باعث می‌شود خاطراتشان را فراموش کنند، زنده نگه دارند. تاملین فیلم‌نامه را نوشته که براساس داستانی از آجا گابل (Aja Gabel) است.

رائول کاستیلو (Raul Castillo) و سوکو (Soko) نیز به بازیگران این فیلم می‌پیوندند که تولیدش از ماه آینده آغاز می‌گردد.

تدی اسکوارزمن (Teddy Schwarzman)، بن استیلمن (Ben Stillman) و مایکل هیملر (Michael Heilmer) از Black Bear Pictures تهیه‌کنندگان اجرایی کار به همراه فرد برگر (Fred Berger) از Automatik و مکس سیلوا (Max Silva) از تانگو هستند. کوک نیز تهیه‌کننده اجرایی است.

کمپانی CAA توزیع داخلی فیلم را برعهده خواهد داشت.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.