اندی سرکیس و توماس برادی-سنگستر به پروژه Mouse Guard پیوستند

9 March 2019 - 13:30

اقتباس کمپانی فاکس از یکی از کمیک‌های مشهور این دهه، Mouse GuardMouse Guard، ستاره‌اش را پیدا کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اندی سرکیس (Andy Serkis) و توماس برادی-سنگستر (Thomas Brodie-Sangster) برای بازی در این فیلم قرارداد امضا کرده‌اند که وی بال (Wes Ball)، فیلم‌ساز Maze Runner آن را کارگردانی می‌کند.

این فیلم براساس رمان گرافیکی و کمیک نوشته‌ی دیوید پیترسن (David Petersen) است و دنیای قرون وسطی را نشان می‌دهد و درباره موش‌هایی است که قسم خورده‌اند از قلمرو خود محافظت کنند. دشمنان آن‌‌ها شکارچی‌هایی مانند روباه‌ها و عقاب‌ها و دیگر موش‌های صحرایی هستند.

سرکیس تبهکار فیلم است، آهنگر Guard که وقتی Midnight علیه او می‌گردد، شناخته می‌شود. برادی-سنگستر نقش Lieam را بازی می‌کند، یکی از جدیدترین Guard و جوان‌ترین عضو است که شجاعتش را ثابت می‌کند.

فیلم Mouse Guard بصورت محرک تصویربرداری می‌شود و جلوه‌های ویژه خواهد داشت.

مت ریوز (Matt Reeves) این فیلم را به همراه راس ریچی (Ross Richie) و استفان کریستی (Stephen Christy) و جو هارتویک جونیور (Joe Hartwick Jr) می‌سازد. ساخت این پروژه از ماه مه آغاز می‌گردد.

سرکیس استاد فیلم‌های محرک است و نقش گالوم در ارباب حلقه‌ها را بازی کرده است. و در سه‌گانه Planet of Apes نیز نقش سزار را ایفا کرده است. او اخیرا Mowgli: Legend of the Jungle‌ را کارگردانی کرده است.

برادی-سنگستر نقش نیوت در سری فیلم‌های Maze Runner را بازی کرده است. او در فیلم‌های Love, Actually و Nowhere Boy نیز ایفای نقش کرده است.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.