سری جدید جیمز باند در جنوب ایتالیا، ماترا، فیلمبرداری می‌شود

9 March 2019 - 14:30

به گزارش سایت خبری ورایتی، در حالیکه انتخاب بازیگران فیلم جدید جیمز باند ادامه دارد، بخش عظیمی از فیلم در شهر جنوبی و قدیمی در ایتالیا، ماترا (Matera) فیلم‌برداری می‌شود‌. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این شهر ۶۰ هزار نفر جمعیت دارد و لوکیشن صحنه‌های اکشن باند ۲۵ است که بیشتر شبیه بخش افتتاحیه Spectre در مکزیک در طول جشن‌های Day of the Dead است. تدارکات اقامت ۵۰۰ نفر برای فیلمبرداری صورت گرفته و انتظار می‌رود اواخر ژوئیه فیلم‌برداری شروع شود.
غارهای سفید ماقبل تاریخ ماترا، همانند دارالسلام در فیلم The Passion of the Christ مل گیبسون (Mel Gibson) هستند.

ایتالیا مرتبا در فرنچایز باند دیده شده و اخیرا لوکیشن فیلم‌برداری Spectre بوده که صحنه‌های تعقیب و گریز آن در کنار رودخانه Tiber در رم صورت گرفت. صحنه آغازین Quantum of Solace با تعقیب و گریز ماشین در کنار دریاچه Garda شروع شد و سپس به سینا (Siena) در طول مسابقه چوگان ختم شد.

انزو سیستی (Enzo Sisti) مسئول فیلم‌برداری باند ۲۵ اظهار داشته که تولید عظیمی در راه ماترا است اما تایید نکرد که مربوط به سری بعدی باند باشد. Eon Productions که باند ۲۵ را با MGM می‌سازد، به این صحبت‌ها نیز پاسخی نداد.

به دنبال فیلم Passion ساخته گیبسون در سال ۲۰۰۴، ماترا میزبان Ben Hur کمپانی MGM و زن شگفت‌انگیز برادران وارنر بود. این شهر محل میراث جهانی یونسکو است و یکی از پایتخت‌های فرهنگی‌ دنیا به انتخاب اتحادیه اروپا است.

دنیل کرگ (Daniel Craig) در نقش مامور ۰۰۷ به فیلم بازگشته و کری جوجی فوکوناگا (Cary Joji Fukunaga) آن را کارگردانی می‌کند.
تاریخ اکران این فیلم اخیرا از ۱۴ فوریه به ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۱۹ فروردین ۹۹) تغییر یافته است.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.