حضور دیو آنابل در پایلوت درام Heart of Life از شبکه ABC

9 March 2019 - 15:37

دیو آنابل (Dave Annble) برای بازی در یکی از نقش‌های اصلی پایلوت درام Heart of Life (قلب زندگی) از شبکه ABC انتخاب شده است. این درام الهام گرفته از آهنگی به همین نام اثر جان میر (John Mayer) است. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این درام که بن کوئین (Ben Queen) آن را نوشته و آن فلچر (Anne Fletcher) آن‌را کارگردانی می‌کند، داستان دو جفت خواهر_برادر بالغ با دنیاهای کاملا متفاوت را روایت می‌کند که پس از فهمیدن ارتباطی که میانشان وجود دارد به ارزیابی مجدد هرآنچه که فکر می‌کنند در مورد پدر مشترکشان می‌دانند می‌پردازند. همان‌طور که راز و رمز دوران کودکی مجزایشان را در میابند، در جبران خطاهای گذشته با مشکلاتی مواجهه می‌شوند. و هم‌چنین متوجه می‌شوند که پیوند دوباره با خانواده‌ای که مدت‌ها از آن محروم بوده‌اند چه‌قدر لذت‌بخش است.

در حالی‌که هری شام جیر (Harry Shum Jr.) و کیتی فایندی (Katie Findlay) نقش یک خواهر_برادر را ایفا می‌کنند، آنابل نقش برادر جفت دیگر یعنی وزلی رید (یا همان وز) را بازی می‌کند.

کوئین، میر، پاول ویتز (Paul Weitz)، و ملوین مار (Melvin Mar) از تهیه‌کنندگان اجرایی این درام برای استودیوهای ۲۰th Century Fox TV و ABC هستند.

آنابل علاوه بر ایفای نقش در پنج فصل سریال  Brothers and Sisters (برادرها و خواهرها) از شبکه ABC، اخیرا به همراه همسرش، اودت (Odette)، در کمدی رمانتیک No Sleep Til Christmas (نخوابیدن تا کریسمس) از شبکه فریفورم نیز حضور داشته است. هم‌چنین در فصل اول سریال Yellowstone (سنگ زرد) از شبکه پارامونت، در مقابل کوین کاستنر (Kevin Costner) هم بازی کرده و در سریال Red Band Society (جامعه رد بند) از شبکه فاکس در نقش دکتر جک مک اندرو نیز به ایفای نقش پرداخته است. به زودی نیز شاهد حضورش در سریال کوتاه What/If (چه می‌شد اگر) از شبکه نتفلیکس خواهیم بود.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.