پیوستن زازی بیتز و بتی گابریل به The Twilight Zone

9 March 2019 - 17:30

به گزارش سایت خبری TheWrap، نامزد جایزه امی: زازی بیتز (Zazie Beetz) و بتی گابریل (Betty Gabriel) آخرین بازیگرانی هستند که به تیم بازیگران ریبوت   The Twilight Zone (منطقه گرگ و میش) به کارگردانی جوردن پیل (Jordan Peel)، محصول استودیوی CBS All Access، اضافه می‌شوند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

بیتز را بیشتر به خاطر ایفای نقش ون در سریال کمدی-درام Atlanta (آتلانتا) به کارگردانی دونالد گلوور (Donald Glover) و هم‌چنین ایفای نقش دومینو در Deadpool2 (ددپول۲) می‌شناسند. از جمله فعالیت‌های اخیر وی هم می‌توان به High Flying Bird (پرنده بلند پرواز)، Against All Enemies (علیه تمام دشمنان)، The Undiscovered Country (کشور کشف نشده)، Joker (جوکر)، Meet Me in a Happy Place (مرا در مکان شادی ملاقات کن)، Lucy in the Sky (لوسی در آسمان)، و سریال Invincible (شکست‌ناپذیر) اشاره کرد.

گابریل پیش از این هم در فیلم ترسناک موفق پیل یعنی Get Out (برو بیرون) بازی کرده بود. از جمله کارهای وی می‌توان از The Purge: Election Year (پاکسازی: سال انتخابات)، Counterpart (همتا)، Westworld (دنیای غرب)، Upgrade (آپ گرید)، و Unfriended: Dark Web (نارفیق: وب سیاه) نام برد. در آینده نیز شاهد حضورش در Adopt a Highway (بهترین راه را انتخاب کن)، The Spine of Night (ستون شب)، و Human Capital (سرمایه بشر) نیز خواهیم بود.

اگرچه جزئیات نقش بیتز و گابریل فعلا مشخص نیست اما می‌دانیم که این دو به بازیگران دیگری در این فیلم از قبیل خود پیل در نقش میزبان، ست روگن (Seth Rogen)، جینیفر گودین (Jinnifer Goodwin)، لوک کیربای (Luke Kirby)، جان کو (John Cho)، سانا لاتان (Sanna Lathan)، کومیل نانجیانی (Kumail Nanjiani)، آدم اسکات (Adam Scott)، الیسون تولمن (Allison Tolman)، گرگ کینیر (Greg Kinear)، دواندا وایز (DeWanda Wise)، جسیکا ویلیامز (Jessica Williams)، تایسا فارمیگا (Taissa Farmiga)، ری سیهورن (Rhea Seehorn)،آیک بارینهولتز (Like Barinholtz)، استیون یون (Steven yeun)، و جکوب ترمبلی (Jacob Tremblay). می‌پیوندند.

کمپانی CBS Television Studios، Monkeypaw Productions، و Genre Films از تهیه‌کنندگان این سریال جدید هستند. جوردن پیل، کینبرگ، و مارکو رامیرز (Macro Ramirez) از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال اند و در اپیزود اول نیز همکاری خواهند نمود. وین روزنفلد (Win Rosenfeld) و اودری چون (Audrey Chon) هم از تهیه‌کنندگان اجرایی دیگر سریال هستند.

سخه اورجینال سریال The Twilight Zone علاوه بر بعد صدا و تصویر، بعد دیگر ذهن را نیز به بینندگان عرضه کرد. این سریال که توسط راد استرلینگ (Rod Sterling) ساخته شد، سفری به سرزمین شگفت‌انگیز خیالات بود که در سال‌های ۱۹۶۴-۱۹۵۹ به مدت ۵سال از شبکه CBS پخش می‌شد؛ و به عنوان پدر‌خوانده سریال‌های علمی-تخیلی، به طور استعاری به کشف امیدها، نومیدی‌ها، غرورها، و تعصبات بشریت پرداخت، کاری که درام سنتی قادر به آن نبود. در سال ۱۹۸۳، نسخه سینمایی این سریال با عنوان Twilight Zone: The Movie به کارگردانی استیون اسپیل‌برگ (Steven Spielberg)، جان لندیس (John Landis)، جو دانته (Joe Dante)، و جورج میلر (George Miller) ساخته شد؛ و اسپیل‌برگ علاوه بر کارگردانی، با سرمایه‌گذاری هنگفتی تهیه‌کننده کار هم بود. این سریال توسط شبکه CBS در دهه ۱۹۸۰ در سه فصل به کارگردانی ویلیام فریدکین (William Friedkin)، اتوم ایجویان (Atom Egoyan)، و وز کراون (Wes Craven) دوباره به اجرا درآمد. در سال ۲۰۰۲ نیز توسط شبکه UPN و با اجرای فارست ویتیکر (Forest Whitaker) در قالب یک فصل دیگر دوباره اجرا شد.

این سریال برای نخستین بار در اول آوریل از شبکه CBS All Access پخش خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.