پیوستن فین جونز به سریال جنایی Prodigal Son در نقش اصلی

9 March 2019 - 18:00

فین جونز (Finn Jones) بازیگر سریال‌های Game of Thrones «بازی تاج و تخت» و Iron Fist «مشت آهنین» قرار است نقش اصلی سریال جنایی Prodigal Son محصول شبکه فاکس را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فین با سابقه‌ی بازی در سریال‌های مارولی نتفلیکس، نقش مالکوم برایت، روانشناس جنایی ماهری را بازی می‌کند که پدرش یک قاتل سریالی بوده است. مالکوم باهوش اما آسیب دیده، حس شوخ‌طبعی خاصی دارد و خیلی آدم دلسوزی است.

سریال Prodigal Son داستان روانشناسی جنایی به نام مالکوم برایت را دنبال می‌کند که چون پدرش مارتین ویتلی (با بازی مارتین شین (Martin Sheen)) یک قاتل سریالی ملقب به جراح است طرز فکر کردن قاتلان را می‌داند. مالکوم از این نبوغ عجیب و غریزه‌ی تیز و تندش برای کمک به پلیس جهت حل جنایات و دستگیری قاتلان استفاده می‌کند، آن هم در حالی که با مادر فریبکارش (با بازی بلامی یانگ (Bellamy Young))، خواهر به شدت معمولی‌اش، پدر قاتلش که همچنان به دنبال برقراری ارتباط با اوست و اختلالات روانی خودش کنار می‌آید.

شین نقش مارتین ویتلی پدر مالکوم را بازی می‌کند که زمانی پدری فداکار و جراح قلبی موفق با بیمارانی پولدار بوده است. او همچنین یک روانی درنده است که به دلیل کشتن بیش از ۲۰ نفر در زندان به سر می‌برد.

لو دایموند فیلیپس (Lou Diamond Phillips)، آرورا پرینو (Aurora Perrineau) و فرانک هارتس (Frank Harts) دیگر بازیگران این سریال هستند.

کریس فدک (Chris Fedak) و سم اسکلاور (Sam Sklaver) نویسندگی این پایلوت را برعهده داشته و به همراه گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا شکتر (Sarah Schechter) و لی تالند کریگر (Lee Toland Krieger) تهیه کنندگان اجرایی سریال هستند. دیگر پایلوت‌های جدید کمپانی برلانتی پروداکشنز شامل Batwoman «بت‌وومن» و Katy Keene «کتی کین» هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.