انتشار پوستر جالب فیلم Good Boys از سازندگان Sausage Party

9 March 2019 - 18:30

یونیورسال اولین پوستر فیلم کمدی Good Boys «پسران خوب» را منتشر کرد. پوستر این فیلم با حضور جیکوب ترمبلی (Jacob Tremblay) بازیگر فیلم The Predator «غارتگر»، با سن کم شخصیت‌های اصلی و محتوای بزرگسالانه‌ی فیلم شوخی کرده است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

تهیه کنندگان فیلم‌های کمدی Sausage Party «سوسیس پارتی» و Blockers «بازدارندگان» با فیلم جدیدشان یعنی Good Boys امضای ریت R خودشان را وارد یک داستان نوجوانانه کرده‌اند. در این فیلم ترمبلی نقش رهبر بدجنس گروهی از بچه‌های ۱۲ساله را بازی می‌کند که فرارهایشان از مدرسه درنهایت به ماجرایی تمام روزه از تصمیمات بد همراه خطرات خنده‌دار تبدیل می‌شود.

در خلاصه داستان رسمی Good Boys آمده است:

در یک روز تا چه حد اتفاقات بدی می‌تواند بیفتد؟ سازندگان فیلم‌های Pineapple Express «پاین‌اپل اکسپرس» و Sausage Party «سوسیس پارتی» در کمدی متفاوت Good Boys با کلاس ششم شوخی می‌کنند.

مکس ۱۲ساله پس از دعوت شدن به اولین پارتی خودش خیلی آشفته می‌شود چون طرز رفتار در چنین مراسم‌هایی را بلد نیست. مکس و بهترین دوستانش ثور (با بازی بریدی نون (Brady Noon)) و لوکاس (با بازی کیث ویلیامز (Keith Williams)) که به دنبال ماجراجویی هستند از پهپاد پدر مکس – که مکس اجازه‌ی استفاده از آن را ندارد – برای جاسوسی کردن از همسایه استفاده می‌کنند.

اما وقتی همه‌چیز طبق برنامه پیش نمی‌رود، پهپاد نابود می‌شود. این پسرها که عاجزانه قصد دارند این پهپاد را تا قبل از رسیدن پدر مکس (با بازی ویل فورته (Will Forte)) به خانه عوض کنند، از مدرسه فرار کرده و سفری ماجراجویانه را آغاز می‌کنند که شامل تصمیمات بدی مثل سرقت موادمخدر و فرار از دست پلیس و دختران نوجوان می‌شود.

فیلم Good Boys به تهیه کنندگی ست روگن (Seth Rogen)، ایوان گلدبرگ (Evan Goldberg) و جیمز ویور (James Weaver)، توسط لی آیزنبرگ (Lee Eisenberg) و جین استوپینسکی (Gene Stupnitsky) کارگردانی می‌شود که اولین تجربه‌ی کارگردانی سینمایی آن‌هاست. نیتن کاهان (Nathan Kahane)، جاش فیگن (Josh Fagen) و بردلی فوجیکاوا (Brady Fujikawa) تهیه کنندگان اجرایی فیلم هستند.

فیلم Good Boys اولین بار ۱۱ مارس (۲۰ اسفند) ‌در جشنواره فیلم جنوب به جنوب غربی نمایش داده می‌شود و تاریخ اکران آن ۱۶ آگوست ۲۰۱۹ (۲۵ مرداد ۹۸) خواهد بود.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.