احتمال بازگشت افلک به دنیای سینمایی دی‌سی به عنوان کارگردان

10 March 2019 - 09:21

بن افلک می‌گوید در صورت وقوع شرایط مناسب هنوز به کارگردانی یک فیلم از دنیای سینمایی دی‌سی علاقه‌مند است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این بازیگر و فیلمساز برنده اسکار در ابتدا قرار بود در فیلم اختصاصی بتمن هم به عنوان کارگردان و هم به عنوان بازیگر نقش اصلی حضور داشته باشد اما، تغییرات زیادی در دنیای سینمایی دی‌سی از آن زمان اتفاق افتاده و افلک نه تنها قرار نیست فیلم مستقل این شخصیت را کارگردانی کند، که حتی دیگر قرار نیست نقش بتمن را در دنیای سینمایی دی‌سی بازی کند. مت ریوز کارگردان فیلم مستقل این شخصیت، که در ژوئن ۲۰۲۱ اکران می‌شود، خواهد بود و ایفای نقش این قهرمان محبوب هم قرار است به بازیگر جوان و جدیدی واگذار شود.

با اینکه خداحافظی افلک از این نقش قطعی شده اما هنوز امکان حضور او به عنوان کارگردان در این دنیای سینمایی وجود دارد. در مصاحبه‌ای جدید، افلک در مورد امکان بازگشت به دنیای سینمایی دی‌سی گفت:

به نظرم عجیب است اگر برگردم و نقش شخصیت دیگری را بازی کنم. می‌توانم تصور کنم در صورتی که دی‌سی بخواهد کارگردانی یک فیلم را عهده‌دار شوم، چرا که به این کار علاقه دارم. اینگونه نیست که من درها را پشت سرم بسته باشم، آن زمان نمی‌دانستم می‌خواهم با بتمن چه کار کنم و به همین دلیل نوبت شخص دیگری بود تا شانس خود را امتحان کند.

افلک پیش از این مهارت خود در فیلمسازی را با فیلم‌هایی مانند The Town «شهر» و Argo «آرگو» اثبات کرده و حتی موفق شده بود برای «آرگو» اسکار بهترین فیلم را نیز به دست آورد. با توجه به رابطه طولانی مدت وارنر با این بازیگر، بعید نیست فرصت کارگردانی یکی از فیلم‌های دنیای گسترده دی‌سی به این کارگردان داده شود.

منبع: Screenrant

برچسب‌ها: ، ، ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.