تریلر فصل آخر Game of Thrones رکورد بیشترین بیننده را زد

10 March 2019 - 12:00

تریلر فصل آخر سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، رکورد تریلرهای قبلی شبکه HBO را شکسته است. بازی تاج و تخت که اقتباسی از مجموعه رمان‌های A Song of Ice and Fire است، درباره چند خانواده اشرافی متفاوت است که برای در اختیار گرفتن کنترل وستروس، با هم مبارزه می‌کنند. این سریال از زمان پخش فصل اول در سال ۲۰۱۱ به شدت محبوب شد و سال ۲۰۱۹ پایان آن خواهد بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

شبکه HBO برای داغ نگه داشتن بازار این سریال، تبلیغات کمی برای فصل آخر شروع کرده و تریلر این سریال اولین نگاه بر این سریال بود. مجله EW تصاویری از شخصیت‌های فصل آخر منتشر کرد و ۱۶ تصویر متفاوت از شخصیت‌های اصلی را روی جلد خود قرار داد. در ماه ژانویه، شبکه HBO اولین تیزر این فصل را منتشر کرد و اوایل هفته گذشته اولین تریلر رسمی سریال پخش شد. گویا این تریلر رکورد شبکه HBO را شکسته است.

طبق گزارش سایت خبری ددلاین، فصل هشتم رکورد زده و تریلر آن ۸۱ میلیون بیننده ظرف ۲۴ ساعت داشته است. این تعداد بالاترین رقم بیننده در شبکه HBO ظرف ۲۴ ساعت است. قبلا تریلر فصل هفتم این سریال با ۶۱ میلیون بیننده رکورددار بود و حالا فصل هشت ۲۰ میلیون بیننده بیشتری داشته است.

شبکه HBO در گذشته با لو رفتن داستان و تصاویر سریال مشکل داشت و حتی کل قسمت‌ها زودتر از پخش اصلی، منتشر شدند اما همه چیز برای فصل آخر فرق کرده. این شبکه از تکنولوژی پیشرفته‌ای برای لو نرفتن تصاویر سریال استفاده کرده تا طرفداران سریال فقط تصاویر و تبلیغات رسمی را شاهد باشند.

آخرین قسمت فصل ۷ اوت ۲۰۱۷ پخش شد، برای همین طرفداران این سریال بیش از یک سال منتظر فصل آخر بوده‌اند و این هیجان فصل هشتم را بالا می‌برد. تریلرهای قبلی هیچ جزئیاتی از داستان را نشان نمی‌دادند اما تریلر اخیر فصل آخر نگاه بهتری بر سریال داشت. باتوجه به محبوبیت بالای سریال، جای تعجب نیست که تریلر آن رکورد زده است.

منبع: اسکرین‌رنت

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.