نقش‌آفرینی ایثن هاوک در مینی‌سریال Good Lord Bird محصول شبکه شوتایم

12 March 2019 - 09:00

ایثن هاوک (Ethan Hawke) بازیگر نامزد اسکار قرار است در مینی‌سریال هشت اپیزودی Good Lord Bird محصول شبکه شوتایم نقش‌آفرینی کند. این سریال توسط کمپانی بلوم‌هاوس و براساس رمان پرفروشی به همین نام نوشته‌ی جیمز مک‌براید (James McBride) ساخته می‌شود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هاوک نقش جان براون، یکی از مخالفان بردگی در قرن ۱۹ را بازی می‌کند. Good Lord Bird از دیدگاه آنین، برده‌ی نوجوانی روایت می‌شود که طی دوران سختی در کانزاس به عضوی از خانواده‌ی متنوع براون تبدیل می‌شود، و درنهایت در یورش معروف سال ۱۸۵۹ به انبار مهمات ارتش شرکت می‌کند. یورش براون در پایه‌گذاری انقلاب بردگانی که قصدش را داشت شکست خورد اما جرقه‌ی جنگ داخلی را در آمریکا زد.

هاوک همچنین یکی از نویسندگان و تهیه کنندگان اجرایی این مینی‌سریال در کنار مارک ریچارد (Mark Richard) و آنتونی همینگوی (Anthony Hemingway) است که همینگوی کارگردانی مینی‌سریال را نیز برعهده دارد. دیگر تهیه کنندگان اجرایی این پروژه شامل مک‌براید، جیسون بلوم (Jason Blum)، برایان تیلور (Brian Taylor)،‌ رایان هاوک (Ryan Hawke)، دیوید شیف (David Schiff)، جرمی گلد (Jeremy Gold) و مارسی وایزمن (Marci Wiseman) هستند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.