نگاهی به عملکرد حوزه هنری در جذب مخاطبان سینما در سال ۹۷

11 March 2019 - 18:00

حوزه هنری در جذب مخاطب سینمایی، با هشت درصد افزایش میزان تماشاگر نسبت به دیگر سینماها روبه‌رو بوده و با این روند بزودی به رشد ۴۰ درصدی از فروش سینمای کشور خواهد رسید.

محسن مومنی شریف رییس حوزه هنری در جمع مدیران سینماهای حوزه هنری در استان‌ها در خصوص عملکرد بخش‌های سینمایی حوزه هنری گفت:

سال ۹۷، سال پرجنب و جوشی برای دوستان سینمایی بوده و انگیزه‌های قوی‌ را در این حیطه به نمایش گذاشته است. سازمان سینمایی حوزه هنری و مجموعه بهمن سبز فرصت خیلی مناسبی را  برای حوزه هنری و گفتمان انقلاب اسلامی ایجاد کرده و دستاوردهای انقلابی را جامه عمل پوشانده‌اند. این در حالی است که در گذشته‌های دور از ظرفیت‌ها و دستاوردهای سینماها و سینماگران‌مان غافل بوده‌ایم و بخش سینمایی حوزه هنری کمترین تاثیر را در سینماهای کشور و نمایش فیلم‌ها داشته است.

مومنی شریف خاطر نشان کرد:

با این‌که سینماهای ما در بعضی شهرها، نیاز به بازسازی و نوسازی دارند، مخاطب سالن‌های ما در سال جاری هشت درصد بیشتر از سینماهای دیگر بوده و سهم ۲۰ درصدی از فعالیت سالن‌ها و سهم ۲۸ درصدی از مخاطبان را به خود اختصاص داده‌ایم و انتظار می‌رود در سال‌های آینده این رقم با رشد بیشتری همراه شود. همچنین به رشد ۴۰ درصدی از فروش سینمای کشور و تعلق آن به حوزه هنری در سال جدید امیدواریم.

رییس حوزه هنری مطرح کرد:

تاکنون ۲۳ سینما در حوزه هنری نیز بازسازی شده و ۱۰ سینما بر این مجموعه افزوده شده است. در حال حاضر ۱۱ هزار صندلی به سینماهای ما افزوده شده و بیشتر هم خواهد شد.

منبع: خبرآنلاین

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.