دیزنی تا چه زمانی ساخت فیلم‌های Star Wars را ادامه می‌دهد؟

23 September 2016 - 17:00

بسیار جالب است که شرکت دیزنی حق ساخت فیلم‌های مارول و همچنین سری استاروارز را در صنعت سینما در اختیار دارد. به احتمال زیاد و برحسب عادت، تمامی این سری‌ها تا مدت زمان بسیار زیادی ادامه خواهند داشت و ما در قالب دنباله، پیش درآمد، فیلم مجزا، نسخه فرعی، ریبوت و … آن‌ها را خواهیم دید. به نظر می‌رسد دیزنی چنین برنامه‌ای برای این سری‌ فیلم‌ها در نظر دارد. برای جزییات بیش‌تر، با سایت سینماگیمفا همراه باشید.  برای اثبات این ایده، می‌توان به صحبت‌های مدیر عامل شرکت دیزنی مراجعه کرد. باب ایگر (Bob Iger) روز گذشته طی کنفرانسی خبری اعلام کرد که آن‌ها برای سری استاروارز چشم‌اندازی بلند مدت و بسیار عمیق را در نظر گرفته‌اند. او در خصوص برنامه‌های این شرکت برای سری استارواز توضیح داد:

من روز گذشته با کتلین کندی (Kathleen Kennedy) ملاقاتی داشتم و در آن دیدار ما برنامه‌های خود را برای ساخت فیلم‌های سری استاروارز تا سال ۲۰۲۰ بررسی کردیم. ما تا آن موقع فیلم‌هایی برای ساخت و توسعه داریم. همچنین پس از آن، ما درباره اینکه در سال ۲۰۲۱ و بعد از آن چه کاری انجام دهیم، شروع به گفت‌وگو کردیم. بنابراین، او فقط یک فیلم از استاروارز را نساخته، بلکه جهانی از سری استاروارز در گونه‌های مختلف خلق کرده است.

این خبر قطعاً برای افرادی که مشتاق دنبال کردن خط داستانی سری استاروارز هستند، بسیار خوشحال‌کننده است. البته هنوز برای تصمیم‌گیری درباره این فیلم‌ها بسیار زود است. سال گذشته Star Wars: The Force Awakens اکران شد و دسامبر امسال هم قرار است Rogue One: A Star Wars Story در پرده سینما نمایش داده شود. بعد از آن هم باید در دسامبر سال ۲۰۱۷ میلادی منتظر هشتمین قسمت سری استاروارز یعنی Star Wars: Episode VIII که هنوز عنوانی برایش انتخاب نشده است، بمانیم.

همچنین شما می‌توانید پرونده‌های ویژه و مفصلی از سری استاروارز را در سایت سینماگیمفا مشاهده کنید.

منبع: Cinemablend

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.

  • Hanna says:

    من که شکایتى ندارم. ادامه بدید لطفاً?
    اما یک خبر خوب براى طرفدارهاى کمیک و استاروارز با هم. زمانى که اولین فیلم سرى توى سال ١٩٧٧ قرار بود منتشر بشه، مارول یک سرى ۶ جلدى کمیک براى استاروارز منتشر کرد. این مجموعه دو ماه قبل از اکران فیلم شروع شد و آخرین شماره یک هفته قبل از روى پرده رفتن فیلم اولى وارد بازار شد که در نتیجه مردم خیلى هم با دنیاى فیلم جدید لوکاس غریبه نباشن و یکى از هوشمندى هاى بازاریابى لوکاس جوان رو نشان مى داد. حالا بعد از گذشت ٣٩ سال از اون روزها، مارول توى ماه دسامبر امسال براى هم اهى با فیلم روگ وان، اون کمیک رو با همان طراحى، اما رنگ آمیزى و جلد جدید داره منتشر مى کنه. مجموعه ۶ جلد ٣٢ صفحه اى هست که براى همراهى با فیلم جدید، که در دنیاى قدیم اتفاق میافته منتشر مى شه. این کتاب شامل صحنه هایى از پرنسس لیا توى ستاره مرگ هست که به دلایل مختلف توى فیلم اصلى ساخته نشد یا به نمایش در نیومد.
    براى دوستانى که به مجموعه دسترسى ندارن بیشنهاد من comics4free هست که کیفیت انتشارش خیلى خوبه و تقریباً هر جلد ٣٢ صفخه اى رو حدود ۵٠ مگابایت براى دانلود مى گذاره. امیدوارم از خوندنش، و البته جمله معروف لوک اسکاى والکر که از قبل از اکران فیلم معروف شده بود لذت ببرید.