جدیدترین و کامل‌ترین تریلر Aladdin منتشر شد

12 March 2019 - 22:14

دیزنی تریلر جدیدی بازسازی Aladdin (علاءالدین) را منتشر کرده است. این اولین تریلر طولانی و کامل این فیلم لایو‌اکشن است که ویل اسمیت (Will Smith) در نقش جن، منا مسعود (Mena Scott) در نقش علاءالدین و ناومی اسکات (Naomi Scott) در نقش یاسمین ایفای نقش می‌کنند. ماروان کنزاری (Marwan Kenzari) نیز در نقش تبهکار فیلم، جعفر، هنرنمایی می‌کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

اولین ویدئو فیلم اکتبر ۲۰۱۸ منتشر شد که نگاهی بر لامپ جن داشت درحالیکه در ماه فوریه نگاه جدیدی بر فیلم در طول جوایز گرمی داشت. آن واکنش به جن آبی بود.

اسکات در سال ۲۰۱۷ درباره نقش یاسمین به هالیوود ریپورتر گفت:

در این اقتباس خواهید دید که دل یاسمین با مردم است و هدف اصلی‌اش خیر و صلاح پادشاهی‌اش است. و شما این حس را پیدا می‌کنید که فرمانروایی در خونش است.

گای ریتچی (Guy Ritchie) فیلم‌بردار انیمیشن موزیکال ۱۹۹۲ بود که جان ماسکر (John Musker) و ران کلمنتس (Ron Clements) آن را کارگردانی کردند که ۵۰۴ میلیون دلار فروخت.

دیزنی چندین بازسازی لایواکشن برای سال ۲۰۱۹ دارد مانند Dumbo (بیست و هشتم مارس) و شیرشاه (۱۹ ژوئیه). دیگر انیمیشن‌های کلاسیک که بازسازی می‌شوند عبارتند از: Mulan, The Little Mermaid, The Lady and the Tramp, Snow White و Pinocchio.

فیلم علاءالدین ۲۴ مه (۳ خرداد ۹۸) اکران می‌شود.

منبع: هالیوود ریپورتر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.