بازگشت سه‌گانه‌ی The Dark Knight به سینماها به مناسبت ۸۰ سالگی بتمن

12 March 2019 - 23:30

سه‌گانه‌ی The Dark Knight «شوالیه تاریکی» به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan) به مناسبت ۸۰ سالگی شخصیت بتمن دوباره در سینماها اکران خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

هر سه فیلم Batman Begins «بتمن آغاز می‌کند»، The Dark Knight «شوالیه تاریکی» و The Dark Knight Rises «شوالیه تاریکی برمی‌خیزد» در تاریخ ۳۰ مارس (۱۰ فروردین) به صورت پشت سرهم در سینمای یونیورسال هالیوود به نمایش درخواهند آمد. نولان نیز در جلسه‌ای پرسش و پاسخ بین دو فیلم The Dark Knight و The Dark Knight Rises حضور خواهد داشت. این اکران در روزهای ۱۳ و ۲۰ آوریل در شهرهای دیگر ادامه خواهد داشت.

این سه‌گانه به صورت آیمکس ۷۰ میلیمتری به نمایش درخواهد آمد که نولان در آن مهارت دارد. او با فیلم The Dark Knight به اولین فیلمسازی تبدیل شد که سکانس‌های اکشن یک فیلم بزرگ را با دوربین‌های آیمکس فیلمبرداری کرده است.

سه‌گانه‌ی The Dark Knight که طی سال‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۲ اکران شدند، در باکس‌آفیس بین‌المللی فروش کلی ۲.۵ میلیارد دلاری داشتند و خیلی از سینمادوستان آن را بهترین نسخه از بتمن در سینما می‌دانند. این سه‌گانه، ژانر کامیک بوکی را از نظر تجاری و انتقادی به موفقیت‌های جدیدی رساند.

منبع: Hollywood Reporter

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.