پیوستن الکس ولف و ایموگن پوتز به Castle in The Ground

13 March 2019 - 10:00

به گزارش سایت خبری هالیوود ریپورتر، الکس ولف (Alex Wolff) و ایموگن پوتز (Imogen Poots) اخیرا به تیم بازیگران درام جنایی جدید Castle in the Ground (قلعه‌ای در زمین)، به کارگردانی جوی کلین (Joey Klein)، اضافه شده‌اند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم داستان نوجوانی را روایت می‌کند که در حالی‌که با مرگ نابهنگام مادرش دست و پنجه نرم می‌کند، با همسایه دیوار به دیوار کاریزماتیک ولی پریشانش آشنا می‌شود. و طولی نمی‌کشد که این نوجوان گرفتار دنیای اعتیاد و خشونتی می‌شود، که مانند یک اپیدمی تمام شهر کوچکشان را هم در بر می‌گیرد.

کمپانی فیلم‌سازی ویلیام وودز (William Woods): کمپانی Woods Entertainment و کمپانی فیلم‌سازی مایکل سولومون (Michael Solomon): کمپانی Band With Pictures از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. گوردون (Gordon)، تام اسپریگز (Tom Spriggs)، راب مک گیلیوری (Rob McGillivray)، بن استراناهان (Ben Stranahan)، جورج استراناهان (George Stranahan)، جان هنسن (John Hansen)، مارک گینگراس (Mark Gingras)، و جان لاینگ (John Laing) از تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم به شمار می‌روند.

در آینده نیز ولف باز هم نقش اسپنسر جوان را در فیلم جدید Jumanji3 (جومانجی۳) بازی خواهد کرد، در حالی‌که شاهد حضور پوتز در کمدی هنری زناشویی جدید The Arts of Self Defense (هنر دفاع از خود)- که نخستین اکران جهانی‌اش در فستیوال SXSW در پایان هفته خواهد بود- نیز خواهیم بود.

فیلم Castle in the Ground در حال حاضر در سودبری کانادا در مرحله تولید به سر می‌برد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.