مصاحبه ویدیویی زکری لی‌وای درباره‌ی Shazam و آمادگی برای مبارزه با دواین جانسون

14 March 2019 - 09:30

فیلم Shazam «شزم» فیلم خیلی خوبی است. دیوید اف سندبرگ (David F. Sandberg) فیلمی ساخته که هم طرفداران کامیک بوکی و هم مخاطبان در تمام سنین عاشق آن خواهند شد. نه تنها این فیلم خیلی سرگرم‌کننده، بامزه و تحقق آرزوی خیلی‌هاست، سندبرگ داستان را پیرامون خانواده ساخته و این فیلم مثل هیچ یک از فیلم‌های قبلی دی‌سی (DC) نیست. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

چند ماه پیش قبل از تماشای فیلم Shazam، مصاحبه‌ای ویدیویی با زکری لی‌وای (Zachary Levi) در کامیک‌کان برزیل داشتم، اما به دلایلی اجازه نداشتم آن را به صورت آنلاین منتشر کنم. اما حالا سازندگان این اجازه را به من داده‌اند تا این مصاحبه ویدیویی را با دیگران به اشتراک بگذارم.

طی این مصاحبه، زکری لی‌وای درباره‌ی بازی در نقش ابرقهرمان شزم، تمایلش به مبارزه با دواین جانسون (Dwayne Johnson) در نقش بلک آدام، اینکه دوست داشته چه شخصیت‌هایی از دی‌سی در فیلم Shazam حضور داشته باشند، طی ساخت این فیلم چه چیزهایی یاد گرفته و امیدواری‌هایش درباره‌ی دنباله‌ی این فیلم صحبت کرده است.

فیلم Shazam به نویسندگی هنری گلدن (Henry Gayden) و درن لمک (Darren Lemk) داستان پسربچه‌ای ۱۴ ساله به نام بیلی بتسون را دنبال می‌کند که وقتی کلمه‌ی SHAZAM را فریاد می‌زند به یک ابرقهرمان بزرگسال تبدیل می‌شود. دیگر بازیگران این فیلم شامل اشر انجل (Asher Angel)، جک دیلن گریزر (Jack Dylan Grazer)، جایمون هانسو (Djimon Hounsou)، مارک استرانگ (Mark Strong) و گریس فولتون (Grace Fulton) هستند.

فیلم Shazam در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.