دیکاپریو پیشنهاد ساخت فیلمی به ادوارد برگر داده است

14 March 2019 - 10:00

لئوناردو دیکاپریو (Leonardo DiCaprio) به کارگردان فیلم Patrick Melrose یعنی ادوارد برگر (Edward Berger) پیشنهاد داده است که کارگردانی فیلمی درباره‌ی رسوایی که در شرکت فولکس واگن پیش آمده بود را برعهده بگیرد. در ادامه با سینماگیمفا همراه باشید.

برگر که نامزد جایزه امی نیز شده است از یک سال پیش قرار دادی با جایی نداشته و تقریبا خبری از او نبود، پر فوربس (Per Forbes) که برنده‌ی جایزه‌ اسکار شده است، فیلم‌نامه نویسی این عنوان را برعهده دارد و ترکیب این دو گویای این است که با فیلمی مناسب و جذاب روبه‌رو خواهیم بود اگر چه هنوز خیلی مانده تا فیلم ساخته شود.

دیکاپریو و جنیفر داویسون (Jennifer Davisson) تهیه کنندگی این عنوان را برعهده دارند و بنظر می‌رسد عنوان سریع‌تر، بالا‌تر و دور‌تر عنوان مناسبی برای این فیلم باشد.

رسوایی پیش آمده برای شرکت فولکس‌واگن به زمانی بر‌می‌گردد که مقاله‌ای چهار صفحه‌ای به ناشری با شش مفاد در قرار داد فروخته شد. این رسوایی پیامد‌های زیاد برای شرکت داشت و باعث شد رییس این شرکت استفا دهد، کسی که ادعا شده است می‌دانست شرکت نرم‌افزاری غیر قانونی را جایگزین نرم‌افزاری دیگر در Clean Diesel ماشین‌ها کرده است. دستگاهی که نشان از آلاینده گی‌های ماشین می‌دهد و آن را بررسی می‌کند و این دستگاهی که در این ماشین‌ها استفاده می‌شد مقداری دروغین را نشان می‌داد و همواره نشان از استاندارد بودن آلایندگی های ماشین را به همراه داشت. این داستانی که در این دستگاه‌ها پیش آمده بود، باعث شدد شرکت فولکس‌واگن بسیار متضرر شود.

دیکاپریو مدت‌های زیادی است که در زمینه‌ی محیط زیست فعالیت می‌کند و این طبیعی است که زمانی که او این داستان را شنیده است به فکر ساخت فیلمی درباره‌ی آن بیفتد.

منبع: Collider

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.