دنزل واشینگتون در حال مذاکره برای پیوستن به Little Things

14 March 2019 - 10:00

به گزارش سایت خبری ورایتی، دنزل واشینگتون (Denzel Washington) در حال مذاکره برای بازی در فیلم مهیج Little Things محصول کمپانی برادران وارنر است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

جان لی هنکاک (John Lee Hancock) کارگردان فیلم‌های The Blind Side و The Highwaymen نویسنده این کار خواهد بود. او چشم به کارگردانی فیلم نیز دوخته اگرچه هنوز قراردادی نبسته است.

داستان فیلم درباره افسر پلیسی به نام دک است که واشینگتون نقش آن را ایفا خواهد کرد که با کارآگاه LASD، باکستر، برای گیر انداختن قاتل سریالی همکاری می‌کند. شامه‌ی دک در چیزهای کوچک بسیار قوی است اما اشتیاق او در پیچاندن قوانین، مشکلاتی برای باکستر بوجود می‌آورد. با اینحال، دک باید با راز تاریکی از گذشته‌اش روبرو شود.

به گزارش ورایتی، واشنگتون چندین گزینه برای کار دارد، شامل کارگردانی فیلم سونی، Journal of Jordan که مایکل بی جردن (Michael B. Jordan) به تازگی به آن‌ها پیوسته است.

ملاقات اخیر واشینگتون با هنکاک پیرامون پیوستن‌اش به Little Thingsبرگزار شد. او اخیرا در The Equalizer 2 بازی کرد که ۱۹۰ میلیون دلار فروش جهانی داشت که ۱۰۲ میلیون دلار آن فروش داخلی فیلم بود.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.