سریال اقتباسی An Anonymous Girl در دست ساخت است

14 March 2019 - 11:00

به گزارش سایت خبری ورایتی، اقتباس سریالی از رمان An Anonymous Girl در مراحل اولیه ساخت در استودیو USA Network قرار گرفته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

کمپانی eOne حق ساخت فیلم کتاب را قبل از انتشار آن در ماه ژانویه بدست آورد. این کتاب را گریر هندریکس (Greer Hendricks) و سارا پکانن (Sarah Pekkanen) را نوشتند که درباره شخصیتی به نام جسیکا فاریس است که در دوره روانشناسی ثبت نام می‌کند که دکتر شیلدز دوره را برگزار می‌کند. او فکر می‌کند تنها کاری که باید بکند جواب دادن به چند سوال و پولی به جیب زدن و ترک آنجاست. اما با سخت‌تر شدن سوالات و جلسات، وقتی به جس گفته می‌شود چه بپوشد و چگونه رفتار کند او حس می‌کند دکتر شیلدز می‌داند او به چه چیزی فکر می‌کند یا چه چیزی را پنهان می‌کند.

جاش گلدین (Josh Goldin) و ریچل ابراموویتز (Rachel Abramowitz) این فیلم را نوشته و تهیه‌کنندگان اجرایی آن به همراه هندریکس و پکانن هستند. کمپانی eOne نیز آن را تولید می‌کند.

هندریکس قبلا ویراستار بود و قبلا کارهای پکانن را ویرایش کرده است. پکانن قبلا ۸ رمان نوشته است. این دو در حال حاضر مشغول کار روی رمان مهیج روان‌شناسی جدیدی برای انتشارات سنت مارتین هستند.

ابراموویتز و گلدین نیز قبلا با هم سر کار Prison Break (فرار از زندان) همکاری داشته‌اند.

منبع: ورایتی

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.