آنتونیو باندارس و ریچارد ای گرنت به فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard پیوستند

14 March 2019 - 12:30

طبق گزارشی که ددلاین به انتشار آن پرداخته است، تولید فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard آغاز شده است. این فیلم با اضافه کردن آنتونیو باندراس (Antonio Banderas) بازیگر فیلم The Voyage of Doctor Dolittle و ریچارد ای گرنت (Richard E. Grant) بازیگر فیلم Can You Ever Forgive Me به تیم بازیگران، در حال پیشرفت و توسعه است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

 در اولین قسمت از فیلم، یکی از بهترین ماموران محافظت یعنی رینولدز (Reynolds)، مامور حفاظت از جان یکی از متفکرترین آدم‌های دنیا یعنی جکسون (Jackson) است. این محافظ بی‌رحم، قاتل ضدگلوله است. در طول ماجراهای خشن و خنده‌دار آن‌ها از انگلیس تا لاهه، تعقیب ماشین با سرعت بالا، فرار کردن با قایق عجیب و غریب و همچنین دیدار با یک شخصیت بی‌رحم و خون‌خواه که از اروپای شرقی آمده است، را تجربه کردند. هایک (Hayek) نقش همسر هیتمن یعنی سونیا کینکید (Sonia Kincaid) را بازی می‎‌کند.

نقش باندراس در فیلم هنوز مشخص نیست، اما ریچارد گرنت همانند قسمت اول فیلم نقش آقای سیفرت (Mr. Seifert) را بازی خواهد کرد که مدیر اجرایی شرکت مواد مخدر در لندن است.

دنباله‌‌ی فیلم مایکل برایس (Michael Bryce) را دنبال می‌کند که توسط جکسون و شخصیت هایک برای پیوستن به آنها در ماموریت انتخاب شده است. این ماموریت در ساحل Amalfi است. فیلم The Hitman’s Wife’s Bodyguard دوباره توسط پاتریک هوگز (Patrick Hughes) و در کنار تام او کانر (Tom O’Connor) که نوشتن فیلم‌نامه را بر عهده دارد، کارگردانی خواهد شد.

Millenium Media از مت اوتول ( Matt O’Toole) و Campbell Grobman Film از لس ولدن (Les Weldon) به تهیه‌کنندگی دنباله‌ی فیلم می‌پردازند. کریستینا کمپبل (Christa Campbell)، لاتی گرابمن (Lati Grobman) از Campbell Grobman، آوی لرنر (Avi Lerner)، ترور شورت (Trevor Short)، جفری گرینستین (Jeffrey Greenstein)، جاناتان یانگر (Jonathan Yunger) از Millennium، تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم خواهند بود.

فیلم The Hitman’s Bodyguard که در سال ۲۰۱۷ اکران شد، چیزی حدود ۱۸۰ میلیون دلار در سراسر جهان به فروش رسید.

منبع: ComingSoon

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.