حضور تام پین به جای فین جونز در درام Prodigal Son

14 March 2019 - 12:36

درست چند روز پس از اعلام انتخاب فین جونز (Fin Jones) برای نقش اول پایلوت درام جنایی  Prodigal Son (پسر سخاوتمند)، سایت خبری تی‌وی لاین (TV Line) گزارش برکناری جونز از این نقش را داد و اعلام کرد که تام پین (Tom Payne) جایگزین وی خواهد شد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

درام Prodigal Son داستان یک روان‌شناس حوزه جنایی به نام ملکولم برایت (با بازی پین) را روایت می‌کند که طرز تفکر قاتل ها را می‌شناسد چون پدر خودش، مارتین وایتلی (با بازی مایکل شین (Michael Sheen)) ، یک قاتل زنجیره‌ای معروف، ملقب به “The Surgeon” (جراح)، است. ملکولم با استفاده از نبوغ پیچیده و شم بسیار تیزش به عنوان یک عضو پزشکی قانونی به سازمان NYPD کمک می‌کند تا معماهای جنایی را حل کرده و جلوی قاتل ها را بگیرند. همه این‌ها در حالیست که ملکولم با یک مادر فریبکار (با بازی بلامی یانگ (Bellamy Young)) ، یک خواهر زیادی غیر نرمال، و یک پدر قاتل هم سر و کار دارد، پدری که هنوز هم مشتاق برقراری ارتباط با پسر سخاوتمندش است و در تلاش است تا با اختلالات عصبی همیشگی خودش هم کنار بیاید.

شین نقش پدر یعنی مارتین وایتلی را ایفا می‌کند که زمانی یک مرد خانواده دوست و جراح موفقی بوده که با بیماران زیادی سر و کار داشته است. او هم‌چنین یک روانی غارتگر است که به علت قتل بیش از بیست نفر در زندان به سر می‌برد.

در حال حصر لو دیاموند (Lou Diamond)، اورورا پرینیو (Aurora Perrineau)، و فرنک هارتز (Frank Harts) هم بازیگران دیگری هستند که برای این درام در نظر گرفته شده‌اند.

کریس فداک (Chris Fedak) و سم اسکلیور (Sam Sklaver) علاوه بر نوشتن فیلم‌نامه این پایلوت، به همراه گرگ برلانتی (Greg Berlanti)، سارا اسکچر (Sarah Schechter) و لی تولاند کریگر (Lee Toland Krieger) از تهیه‌کنندگان اجرایی نیز هستند. کمپانی Fox Entertainment هم در تهیه و تولید این درام همکاری می‌کند. پایلوت های دیگر برلانتی در این فصل شامل Batwoman (بت وومن) و Katy Keene (کیتی کین) می‌شوند.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.