دیوید تنانت به فصل آخر سریال جسیکا جونز برنمی‌گردد

14 March 2019 - 13:00

درحالی‌که طرفداران خود را برای فصل سوم و آخر درام تحسین شده‌ی مارول، جسیکا جونز، آماده می‌کنند، سایت خبری EW امروز اعلام کرد که دیوید تنانت (David Tennant) برای بازی در نقش مرد بنفش در فصل آخر حضور نخواهد داشت. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

سایت EW اخیرا با بازیگر ۴۷ ساله سریال Doctor Who مصاحبه‌ای داشته و درباره کنسل شدن سریال صحبت کرده که در طول مصاحبه‌اش تایید کرد کیلگریو در فصل سوم بازی نخواهد کرد و از احساسش درباره پایان سریال گفت.

احساس خوبی به پایان رسیدن سریال ندارم. سه فصل از این داستان عالی بود. بجای اینکه فکر کنم سریال کنسل شده به حاطرات بسیار خوبم در این سه فصل فکر می‌کنم.

اگرچه این تبهکار در پایان فصل اول توسط قهرمان اصلی، کریستن ریتر، کشته شد، مجددا در فصل دوم حضور کوتاهی در نیمه دوم فصل دو داشت.
تولید فصل جدید جسیکا جونز در ژوئن ۲۰۱۸ در نیویورک سیتی شروع شد و جزئیات مربوط به کارگردانی ریتر هنوز منتشر نشده است.

سریال جسیکا جونز دومین مجموعه از ماجراجویی لایو‌اکشن حماسی است که متشکل از تیمی از شخصیت‌های اصلی The Defenders مارول است. جسیکا جونز مارول، نگاه عمیق و خاصی به زندگی جسیکا جونز دارد که با اهریمن‌های داخل و خارج مواجه می‌شود. فصل اول این سریال برنده جایزه Peabody شد.

نتفلیکس، برخلاف استقبالی که از دو فصل اول شد، این درام ابر قهرمانی را به همراه دیگر سریال‌های خود مانند The Punisher کنسل کرد چون قرارداد میان شبکه پخش و مارول که حق پخش سریال را برعهده دارد بسیار هزینه‌بر بود. اما با وجود کنسل شدن هر پنج سریال، شبکه Hulu با افزایش رابطه‌اش با مارول، احتمالا چندتایی از آن‌ها را پخش کند.

در فصل دوم سریال، بازپرس خصوصی نیویورک سیتی سعی دارد بعد از مرگ کیلگریو به زندگی عادی بازگردد. حالا پرونده جدیدی درباره قاتلی ابر قدرت در دست دارد که باعث می‌شود با هویت خود مواجه شود درحالیکه در گذشته خود کنکاش می‌کند.

کریستن ریتر (جسیکا جونز) به همراه ریچل تایلور (تریش واکر)، کری-آن موس (جری هوگارث)، اکا دارویل (مالکولم داکاس) و جنت مک‌تیر (Janet McTeer) و جی‌آر‌ رامیرز (J. R. Ramirez) به این سریال بازگشته‌اند.
ملیسا رزنبرگ (Melissa Rosenberg)، رایل تاکر (Raelle Tucker)، جیم چوری (Jim Chory) و جف لوب (Jeph Loeb) تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.