نتفلیکس دیگر سریال One Day At a Time را نخواهد ساخت

15 March 2019 - 17:24

نتفلیکس اعلام کرده است که فصل چهارم کمدی One Day At a Time «روزی روزگاری» ساخته نخواهد شد. The streamer گفته است که این تصمیم به سادگی گرفته نشده است، اما دلیل اینکه آن‌ها به ساختن دنباله‌ی این سریال نپرداختند، تعداد پایین تماشاچی‌های سریال بوده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

نتفلکیس در اکانت رسمی توییترش، پیام زیر را با بازیگران، خدمه و تماشاگران فیلم به اشتراک گذاشت:

مرسی از نورمن لیر (Norman Lear) که این سریال را دوباره به تلویزیون آورد. مرسی از گلوریا کالدرون کلت (Gloria Calderon Kellett) و رایان رویس (Mike Royce) که همیشه ما را به خنده وا می‌داشتند، آن‌ها با شجاعت و به زیبایی به حل مشکلات پروژه می‌پرداختند. رو به جاستینا ماچادو (Justina Machado)، تاد گرینل (Todd Grinnell)، ایزابل گومز (Isabella Gomez)، استفن توبولوسکی (Stephen Tobolowsky) و ریتا مورنو (Rita Moreno)، مرسی از این که ما را به خانواده‌تان دعوت کردید. شما این فیلم را با عشق و به گرمی کامل کردید، و واقعا مانند خانه به نظر می‌رسید. این عطش عشق نسبت به این فیلم، به ما یادآوری می‌کند که ما باید راهی پیدا کنیم که این داستان‌ها را بازگو کنیم.

تهیه‌کننده‌ی اجرایی فیلم یعنی مایک رویس (Mike Royce) تایید کرده است که آن‌ها به دنبال خانه‌ای جدید برای سریال هستند. وی همپنین گفته است:

ما در کنار استودیوی سارنده سریال یعنی سونی (Sony)، در حال کشف مکان‌هایی هستیم تا بتوانیم سریال تلویزیونی One Day at a Time را زنده نگه داریم، و با هر شانسی که بدست بیاوریم جایی را پیدا می‌کنیم. در هر صورت سه فصل از این سریال هم‌ برای شما و هم برای ما، وجود دارد.

سه فصل اول این سریال در جریان است، از بازیگران جدیدی که در فصل سوم سریال ظاهر شدند می‌توان به گلوریا استفان (Gloria Estefan) در نقش میرثا (Mirtha)، دنی پینو (Danny Pino) در نقش تیتو (Tito)، ملیسا فومرو (Melissa Fumero) در نقش پیلار و استرلیتا (Pilar and Estrellita)، در کنار الن راک (Alan Ruck)، الکس کوجانو (Alex Quijano) و جو مانگانلو (Joe Manganiello) اشاره کرد.

از بازیگران دیگری که به این سریال بازگشتند می‌توان جاستینا ماچادو در نقش پن‌لوپه، ایزابل گومز در نقش النا، ریتا مورنو بازیگر فیلم‌هایی مثل Singin’ in the Rain و West Side Story در نقش لیدیا، تاد گریننل (Todd Grinnell) در نقش دواین اشنایدر (Dwayne Schneider)، استفن توبولوسکی در نقش دکتر لیزلی برکوویتز (Dr. Leslie Berkowitz) و مارسل رویز (Marcel Ruiz) در نقش الکس (Alex)  را نام برد.

تهیه‌کننده اجرایی فیلم نورمن لیر است. دستایاران شورانر و سازندگان گلوریا کالدرون کلت، مایک رویس، مایکل گارسیا (Michael Garcia) و برنت میلر (Brent Miller) هستند. این سریال توسط Sony Pictures Television برای نتفلیکس، تهیه شده است.

منبع: ComingSoon

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.