درگذشت دکتر جیم رامان: یکی از رقبای مسابقه The Amazing Race

15 March 2019 - 15:30

متخصص ارتودنسی: دکتر جیم رامان (Jim Raman)، که از رقبای بیست و پنجمین فصل مسابقه The Amazing Race (مسابقه حیرت انگیز) از شبکه CBS بود، در سن ۴۲ سالگی در زادگاه خودش: کارولینای جنوبی، درگذشت. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

رامان و همسرش: میستی (Misti)، مرحله دوم مسابقه را در سال ۲۰۱۴ به اتمام رساندند. به گزارش سروان آدام میریک (Adam Myrick): سخنگوی کلانتری لکسینگتون؛ مقامات به تماس تلفنی برقرار شده‌ای از منزل وی پاسخ دادند و به محض ورود به منزل وی با جسد او مواجه شدند.

پزشک قانونی لکسینگتون: مارگارت فیشر (Margaret Fisher) عنوان کرد:

هیچ چیز مشکوک و معما گونه‌ای در این مورد وجود ندارد، و علی‌رغم احساس همدردی و احترام برای این خانواده، اداره من اظهار نظری در این باره نمی‌کند.

مطب دندانپزشکی Irmo Smiles مطب خصوصی رامان و همسرش بود. و مرگ دکتر از طریق این مطب به قرار زیر به اطلاع بیماران وی رسانیده شد: “در حالی که پرسنل مطب و خانواده وی برای مراسم درگذشت دکتر آماده می‌شوند، ازشما خواهشمندیم که برای شادی روح دکتر و تسلی خاطر بازماندگان وی در این مراسم شرکت کنید. حضور شما تسلی خاطر خانم دکتر میستی رامان خواهد بود تا بتواند راحت تر با غم فقدان همسر عزیزش کنار بیاید.”

مراسم خاکسپاری جیم رامان روز شنبه در کارولینای جنوبی، در لکسینگتون برگزار خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.