پوستر جدید فیلم ترسناک The Curse of La Llorona به تهیه‌کنندگی جیمز وان

15 March 2019 - 17:00

کمپانی نیولاین سینما پوستر جدیدی از فیلم ترسناک The Curse of La Llorona «طلسم لایورونا» را منتشر کرد که در آن شاهد اشک ریختن این شخصیت ترسناک افسانه‌ای مکزیکی هستیم. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

لایورونا، زن اشک‌ریز، شبحی ترسناک است که بین بهشت و جهنم گیر افتاده و سرنوشتی شوم او را در دام انداخته است. حتی اشاره به نام او ترس و وحشت زیادی بین نسل‌های مختلف به وجود آورده است. او بچه‌های خودش را در خشمی حسادت‌آمیز غرق کرده، و پس از آن‎‌ها خودش با گریه و زاری به داخل رودخانه پریده است. حالا اشک‌های او ابدی هستند. آن‌ها مرگبارند، و کسانی که دعوت او به مرگ را در شب می‌شنوند محکوم به نابودی هستند. لایورونا در سایه‌ها کمین کرده و بچه‌ها را شکار می‌کند، و می‌خواهد آن‌ها را جایگزین بچه‌های خودش کند. طی قرن‌ها، این میل او شدیدتر و روش‌های او وحشتناک‌تر شده‌اند.

در لس‌آنجلس دهه ۷۰ میلادی، لایورونا شب‌ها در کمین بچه‌ها است. یک مددکار اجتماعی و بچه‌هایش بدون توجه به اینکه زنی وحشتناک بچه‌ها را شکار می‌کند، وارد دنیایی ماورایی و ترسناک می‌شوند. تنها امید آن‌ها برای نجات یافتن از خشم مرگبار لایورونا شاید یک کشیش باشد که کارش دور نگه داشتن نیروهای شرور از دیگران است.

در فیلم The Curse of La Llorona به کارگردانی مایکل چاوز (Michael Chaves) و نویسندگی میکی دوهرتی (Mikki Daughtry) و توبایاس یاکونیس (Tobias Iaconis) در اولین تجربه‌ی سینمایی خودشان، بازیگرانی از جمله جین-لین کینچن (Jaynee-Lynne Kinchen)، رومان کریستو (Roman Christou)، لیندا کاردلینی (Linda Cardellini)، پاتریشیا ولاسکز (Patricia Velasquez)، شان پاتریک توماس (Sean Patrick Thomas) و ریموند کروز (Raymond Cruz) حضور دارند.

این فیلم به تهیه کنندگی جیمز وان (James Wan) سازنده‌ی فرنچایز Conjuring «احضار» همچنین گری دوبرمن (Gary Dauberman)، امیل گلداستون (Emile Gladstone) و مایکل کلیر (Michael Clear) را در گروه تهیه کنندگی خودش دارد.

The Curse of La Llorona در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۱۹ (۳۰ فروردین ۹۸) اکران خواهد شد.

منبع: Comingsoon

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.