شبکه استارز سریال American Gods را برای فصل سوم تمدید کرد

16 March 2019 - 15:00

شبکه‌ی استارز (Starz) سریال American Gods «خدایان آمریکایی» را برای فصل سوم تمدید کرد. فقط یک هفته پس از پخش اولین قسمت فصل دوم این سریال با بازی ریکی ویتل (Ricky Whittle) و ایان مک‌شین (Ian McShane) براساس رمان پرفروشی نوشته‌ی نیل گیلمن (Neil Gaiman)، شبکه‌ی استارز تصمیم گرفته چارلز اگلی (Charles Eglee) از سازندگان Walking Dead «مردگان متحرک» را به عنوان شورانر فصل سوم انتخاب کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

یکی از نگرانی‌های اصلی استارز برای بازگشت American Gods ریزش بینندگان و فاصله‌ی ۲ساله بین فصول اول و دوم سریال بود. حالا که قسمت اول فصل دوم توسط ۷۲۲ هزار بیننده دیده شده، اولین نگرانی استارز برطرف شده است. همچنین طبق گفته‌ی سازنده‌ی سریال به نظر می‌آید مشکل دوم هم رفع شده است. گیمن در این باره گفته است:

خیلی خوشحالم که American Gods برای فصل سوم تمدید شده، و بیشتر از آن به این دلیل خوشحالم که قرار است شورانر فصل جدید چارلز اگلی باشد.

فصل اول این سریال توسط برایان فولر (Bryan Fuller) و مایکل گرین (Michael Green) ساخته شد. پس از به وجود آمدن مشکلاتی بین فولر و گرین با تهیه کنندگان، آن‌ها این پروژه را ترک کردند و جسی الکساندر (Jesse Alexander) به عنوان شورانر فصل دوم انتخاب شد. اما حالا نوبت اگلی شده است.

منبع:‌ Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.