پیوستن بکس تیلور کلاوس به سریال درام Deputy محصول فاکس

16 March 2019 - 19:30

سریال درام Deputy محصول شبکه فاکس یکی از بازیگران زن اصلی خودش که قرار است در این سریال همبازی استفن دورف (Stephen Dorff) شود را تغییر داد. بکس تیلور کلاوس (Bex Taylor-Klaus) نقش معاون بریانا بیشاپ را در این سریال ساخته‌ی دیوید آیر (David Ayer) و ویل بیل (Will Beall) بازی خواهد کرد. قبلا جازمین کور (Jasmine Kaur) برای بازی در این نقش انتخاب شده بود. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تصمیم زمانی گرفته شد که تمرین متن سریال انجام شد و تهیه کنندگان تصمیم گرفتند این شخصیت توسط بازیگر دیگری بازی شود. این باعث شد تیلور کلاوس جایگزین کور شود، البته این تغییرات طی فرآیند تولید یک پروژه کاملا طبیعی هستند.

سریال Deputy نوشته شده توسط ویل بیل و به کارگردانی آیر داستان معاون بیل هالیستر (با بازی دورف) قانونگذار ماهری را دنبال می‌کند که به مسائل رسمی توجه زیادی ندارد. اما وقتی کلانتر لس‌آنجلس می‌میرد، بیل به کلانتر تبدیل شده و قرار است با همکاری ۱۰ هزار معاون کلانتر مدیریت غرب وحشی مدرن را برعهده بگیرد.

تیلور کلاوس نقش بریانا بیشاپ راننده‌ی خوش‌لباس، شوخ‌طبع و همه فن حریف و محافظ کلانتر هالیستر را بازی خواهد کرد.

تیلور کلاوس امسال در فیلم‌های Dumplin محصول نتفلیکس و Hellfest محصول CBS فیلمز بازی کرده است. او همچنین در سریال‌های The Killing «کشتن»، Arrow «ارو» و House of Lies «خانه‌ی دروغ» حضور داشته است. او همچنین نقش آدری جنسن را در سریال Scream «جیغ» و نقش پیج را در سریال انیمیشنی Voltron: Legendary Defender «ولترون: مدافع افسانه‌ای» بازی کرده است. او به زودی در فیلم Blackbird دیده خواهد شد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.