تغییر تاریخ اکران کمدی Limited Partners با بازی تیفانی هدیش، رُز بیرن و سلما هایک

17 March 2019 - 10:00

کمپانی پارامونت تاریخ اکران فیلم کمدی Limited Partners «شرکای محدود» با بازی تیفانی هدیش (Tiffany Haddish) و رُز بیرن (Rose Byrne) را شش ماه عقب انداخت و تاریخ اکران انیمیشن The Tiger’s Apprentice «شاگرد ببر» را سال ۲۰۲۰ اعلام کرد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

فیلم Limited Partners که این استودیو آن را ماه ژوئیه گذشته خریداری کرد، قرار بود ۲۸ ژوئن ۲۰۱۹ (۷ تیر ۹۸) اکران شود اما حالا ۱۰ ژانویه ۲۰۲۰ (۲۰ دی ۹۸) اکران خواهد شد. این همان دوره‌ی زمانی است که امسال کمپانی STX کمدی مشابه The Upside «قسمت بالایی» را در آن اکران کرد و این فیلم به فروش ۱۱۵ میلیون دلاری دست یافت. فیلم Limited Partners حالا باید به جای رقابت با فیلم‌های Yesterday «دیروز» محصول یونیورسال و Annabelle Comes Home «آنابل به خانه می‌آید» محصول برادران وارنر به رقابت با انیمیشنی بدون نام ساخته‌ی کریس لرد (Chris Lord) و فیل میلر (Phil Miller) محصول سونی بپردازد.

در فیلم Limited Partners هدیش و بیرن نقش دو دوست خیلی صمیمی را بازی می‌کنند که کمپانی بزرگی را می‌سازند اما وقتی پیشنهاد بازخریدی به آن‌ها داده می‌شود، رفاقت آن‌ها مورد آزمایش قرار می‌گیرد. ناگهان تمام تفاوت‌هایی که آن‌ها را به شرکا و دوستانی صمیمی تبدیل کرده بود آن‌ها را به جنگ با یکدیگر وادار می‌کند، و روابط شخصی و حرفه‌ای آن‎‌ها را تهدید می‌کند. سلما هایک (Salma Hayek) نقش فردی را بازی می‌کند که پیشنهاد بازخرید را می‌دهد و برای تفرقه‌افکنی بین این دو دوست تلاش می‌کند.

این استودیو همچنین تاریخ اکران انیمیشن اقتباسی The Tiger’s Apprentice از روی رمان‌های نوجوانانه‌ی لاورنس یپ را مشخص کرد. این فیلم داستان پسری جوان در سن‌فرانسیسکو را دنبال می‌کند که ببری سخنگو به نام آقای هو را ملاقات می‌کند و متوجه می‌شود او آخرین نگهبانی است که می‌تواند از ققنوسی باستانی در مقابل نیروهای شیطانی محافظت کند. دیوید مگی (David Magee) نویسنده‌ی فیلم Life of Pi «زندگی پای» آخرین نسخه از فیلمنامه را نوشته است. هنوز کارگردان و بازیگرانی برای این انیمیشن انتخاب نشده‌اند.

انیمیشن The Tiger’s Apprentice قرار است ۱۱ فوریه ۲۰۲۲ (۲۲ بهمن ۱۴۰۰) اکران شود.

منبع: Deadline

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.