پیوستن بن لاوسون به سریال کمدی Nana محصول شبکه ABC

17 March 2019 - 09:30

سریال کمدی چنددوربینه‌ی Nana محصول شبکه ABC ساخته شده توسط کیتی ساگال (Katey Sagal) دچار تغییر مهمی در گروه بازیگران خودش شده است. بن لاوسون (Ben Lawson) بازیگر سریال Designated Survivor «بازمانده‌ی تعیین شده» برای بازی در نقش مقابل ساگال انتخاب شده است. قبل از او قرار بود جاش کوک (Josh Cooke) این نقش را بازی کند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این تصمیم پس از روخوانی متن سریال گرفته شد، که باعث تغییرات مهمی در فیلمنامه هم شده است. در حالی که ساگال از ابتدا به عنوان نقش اصلی حضور داشت، اما تغییرات مهمی در این پروژه صورت گرفته، که یکی از آن‌ها تغییر بازیگر مرد اصلی بوده است.

سریال Nana به کارگردانی اندی آکرمن (Andy Ackerman) داستان الکس (با بازی لاوسون)، مامور آتش‌نشانی در ایندیاناپولیس را دنبال می‌کند که پس از مرگ همسرش مجبور می‌شود از مادر همسرش یعنی نانا (با بازی ساگال) برای نگهداری بچه‌ها کمک بگیرد.

لاوسون قبلا در سریال‌های Designated Survivor و The Deep End محصول شبکه ABC حضور داشته است. این بازیگر استرالیایی به تازگی در سریال The Good Place «مکان خوب» نقش ثابتی داشته و به زودی در سریال آنتولوژی Dolly Parton’s Heartstrings محصول نتفلیکس حضور خواهد داشت.

منبع: Deadline

برچسب‌ها: ،

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.