سافران: دنباله‌ای برای Suicide Squad وجود نخواهد داشت! همه‌اش یک ریبوت است

17 March 2019 - 15:37

هنگامی که استودیو مارول جیمز گان (James Gunn) را بعنوان نویسنده و کارگردان فیلم Guardians of the Galaxy 3 «نهگبانان کهکشان ۳» انتخاب کرد، به دنیای فیلم‌های کامیک بوکی شوک بزرگی وارد شد. این خبر مشخصا برای فاز بعد از فیلم Avengers: Endgame «انتقام جویان: پایان بازی» یعنی فاز چهارم،  بسیار تکان دهنده بود و یک نقطه‌ی عطف هم برای دنیای کامیک‌های دی سی و استودیو وارنر بروز به حساب می‌آمد. در حالی که دیزنی دوباره گان را استخدام کرد، این فیلم‌ساز به استودیو دی سی رفت و مشغول ساخت پروژه‌ی Suicide Squad «جوخه‌ی انتحاری» شد. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

درست است که اکنون سوالات زیادی پیرامون ساخت دنباله‌ی این فیلم وجود دارد اما پیتر سافران (Peter Safran) تهیه کننده‌ی این پروژه صحبت‌هایی کرد که البته کمک زیادی به ما در رسیدن به پاسخ نمی‌کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که فیلمنامه‌ی گان چیزی شبیه به یک ریبوت است، یک بازسازی از فیلم Suicide Squad ساخته‌ی دیوید آیر (David Ayer) با بازیگران اصلی شامل مارگو رابی (Margot Robbie) در نقش هارلی کویین (Harley Quinn) و ویل اسمیت (Will Smith) در نقش ددشات (Deadshot). البته نقش ددشات توسط ادریس البا (Idris Elba) بازی می‌گردد و ویل اسمیت به این پروژه بازنخواهد گشت. اکنون بر اساس حرف‌های سافران، Suicide Squad تنها یک دنباله نخواهد داشت، بلکه یک بازسازی است از همه‌ی آنچه اتفاق افتاده است. وی گفت:

اول از همه باید بگویم ما این فیلم را Suicide Squad 2 صدا نمی‌کنیم بخاطر اینکه کاملا یک ریبوت خواهد بود و بنابراین اسم آن Suicide Squad است و من فکر می‌کنم مخاطبان از دیدن این فیلم هیجان‌زده شوند. این فیلم تمام چیزی است که شما از فیلمنامه‌ی جیمز گان انتظار دارید و بنظر من پر از موارد جذاب خواهد بود.

با توجه به صحبت‌های سافران کنجکاو هستیم که ببینیم منظور از یک «ریبوت کامل»، آیا تمام اتفاقات فیلم Suicide Squad است که تا کنون در دنیای توسعه‌ یافته‌ی دی سی نیوفتاده است یا اینکه گان بدون هیچ مرجعی در حال بازگشت به عقب است.

ساختن یک فیلم دیگر از «جوخه انتحاری» توسط استودیو برادران وارنر اصلا جای تعجبی ندارد چرا که فیلم اول ۷۴۶ میلیون دلار در باکس آفیس جهان فروش کرد و برنده‌ی اسکار هم شد اما اساسا وقایعی در آن اتفاق افتاد که نباید در یک داستان ابرقهرمانانه وجود داشته باشد. در این فیلم تنها اجرای بی‌نظیر رابی و اسمیت پررنگ بود و یک موسیقی متن دلنشین هم بعنوان چاشنی داشت، نه بیشتر!

اما در نگاهی به استودیو وارنر بروز می‌توان گفت آنها با ساخت فیلم Aquaman  «آکوامن» خود را ثابت کرده‌اند. این فیلم با فروش میلیارد دلاری‌اش به وضوح DCEU را گسترش داد و فیلم‌های بعدی آنها یعنی «جوکر» و «بتمن» برای ایجاد یک فضای مختص به خود طراحی خواهند شد. (حتی Birds of Prey که اساسا یک اسپین آف از Suicide Squad است، به نظر می‌رسد که رابطه‌ی بین هارلی کویین و جوکرِ جرد لتو را از بین برده است)

شایان ذکر است که The Suicide Squad همین پاییز تولید خود را آغاز می‌کند.

منبع: کالیدر

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.