پیوستن بری کئوقان و رالف اینسون به فیلم حماسی فانتزی Green Knight

17 March 2019 - 10:30

کمپانی A24، بری کئوقان (Barry Keoghan) و رالف اینسون (Ralph Ineson) را به فیلم حماسی فانتزی Green Knight (گرین نایت) به کارگردانی دیوید لوری (David Lowery) افزود. این فیلم به بازگویی قصه قرون وسطایی سیر گاوین و گرین نایت می‌پردازد. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

دو پتل (Dev Patel) هم در حال مذاکره برای بازی در این فیلم، که اقتباسی از یکی از معروف ترین قصه های ادبیات کلاسیک انگلستان است، می‌باشد. لوری، تابی هالبروکز (Toby Halbrooks) و جیمز ام. جانستون (James M. Johnston) (کمپانی Sailor Bear Production) به همراه تیم هدینگتون (Tim Headington) و ترسا استیل پیج (Theresa Steele Page) (کمپانی Ley Line Entertainment) از تهیه‌کنندگان این فیلم هستند.

آرون ال. گیلبرت (Aaron L. Gilbert) (کمپانی BRON) و جیسون کلوث (Jason Cloth) (کمپانی Creative Wealth Media) از تهیه‌کنندگان اجرایی هستند. و کمپانی A24، کمپانی Ley Line، و کمپانی BRON Creative هم از سرمایه‌گذاران این فیلم حماسی هستند.

کئوقان در سال ۲۰۱۷ در فیلم The Killing of a Sacred Deer (قتل یک گوزن مقدس) به کارگردانی یورگوس لانتیموس (Yorgos Lanthimos) در مقابل کولین فارل (Colin Farrell) و نیکول کیدمن (Nicole Kidman) نقش آفرینی کرد. به علاوه در فیلم حماسی Dunkirk (دانکرک) به کارگردانی کریستوفر نولان (Christopher Nolan)- که به عنوان بهترین فیلم نامزد اسکار شد_ هم بازی کرده است. در آینده هم شاهد حضورش در سریال علمی-تخیلی Y: The Last Man (وای: آخرین بشر) از شبکه FX خواهیم بود.

اینسون هم قبلا در فیلم ماجراجویانه علمی تخیلی Ready Player One (بازیکن شماره یک آماده) به تهیه‌کنندگی و کارگردانی استیون اسپیلبرگ (Steven Spielberg) بازی کرده است. و از جمله کارهای دیگرش می‌توان به Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، The Capture (تسخیر)، The Witch (جادوگر)، The Ballad of Buster Scruggs (تصنیف باستر اسکروگز)، و فیلم جدید The Boy 2(پسر ۲) اشاره کرد.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.