حضور جو تیپت و الکس نئوستادتر در پایلوت درام Prism

17 March 2019 - 13:00

جو تیپت (Joe Tippett) و الکس نئوستادتر (Alex Neustaedter) برای بازی در مقابل مالین آکرمن (Malin Akerman) و میکلتی ویلیامسون (Mikelti Williamson) در پایلوت درام حقوقی Prism (منشور)، از شبکه NBC، انتخاب شده‌اند. دنیل بارنز (Daniel Barnz) و بن بارنز (Ben Barnz) (کمپانی We’re Not Brothers Productions) به همراه کارول ماندلسون (Carol Mandelsohn) و جولی ویتز (Julie Weitz) از تهیه‌کنندگان این درام هستند. در ادامه خبر با سینما گیمفا همراه باشید.

درام Prism که دنیل بارنز آن را نوشته و کارگردانی می‌کند، الهام گرفته از یک تریلر روانشناسانه ژاپنی به نام Rashomon (راشومون) است که آکیرا کوروساوا (Akira Kurosawa) در سال ۱۹۵۰ ساخت. درام Prism کشف و بررسی ناراحت‌کننده ای از محاکمه یک قاتل است که هر اپیزودش از زاویه دید یک کاراکتر کلیدی متفاوت روایت می‌شود. هر ورژن جدیدی که از حقایق بازگو می‌شود به نوع خود بخشی از معما و بلاتکلیفی داستان را حل می‌کند و باعث می شود بیننده هر چه را تا به حال دیده مورد سوال قرار دهد و از خود بپرسد “آیا این واقعا همان کسی‌ست که باید محاکمه شود؟” این درام که شامل مجموعه ای از کاراکترهای پیچیده است، به مخاطب اجازه می‌دهد از خود بپرسد” آیا خود حقیقت مهم‌تر است یا این‌که چه کسی بتواند روایت جذاب تری از حقیقت را ارائه دهد”.

تیپت نقش لوسیس کینگ، معاون رچل، را بازی خواهد کرد.

نئوستادتر هم در نقش مایکل جمیسون هنرنمایی خواهد کرد. تشخیص این که آیا او ثبات شخصیتی کمی دارد یا این‌که فقط می‌تواند خیلی خوب و هنرمندانه نقش همه را بازی کند، کمی دشوار است.

دنیل بارنز و بن بارنز به همراه ماندلسون و ویتز از تهیه‌کنندگان اجرایی درام هستند. کمپانی Universal TV، به همراه کمپانی We’re Not Brothers و کمپانی Carol Mandelsohn Prods از تهیه کنندگان درام به شمار می‌روند.

کارهای تلویزیونی تیپت عبارت‌اند از: ایفای نقش کاپیتان سم استریکلند در Rise (رایز) از شبکه NBC، و فیلم‌های Dirty John (جان کثیف)، Bull (گاو)، The Blacklist (لیست سیاه)، Chicago Justice (عدالت شیکاگو) و Boardwalk Empire (امپراتوری بوردواک). به زودی هم شاهد نقش آفرینی اش در The Act (اکت) خواهیم بود.

نئوستادتر نیز در نقش برام در سریال درام Colony (کولونی) از شبکه USA بازی کرده است.  و از جمله کارهای سینمایی او می‌توان از The Tribes of Palos Verdes (قبایل پالوس وردیز)، Walking Out (عزیمت)،  و Ithaca (ایتاکا) نام برد. و فیلم‌های دیگر او که در مرحله پس از تولید می‌باشند هم عبارت‌اند از: Josie & Jack (جوسی و جک) و The Burning Woman (زن سوخته). او را به زودی در Low Tide (مد پایین) – که نخستین اکرانش در جشنواره فیلم تریبکا خواهد بود- نیز خواهیم دید.

منبع: Deadline

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.