خریداری فیلم The Brigands of Rattlecreek از سازنده‌ی Oldboy توسط آمازون

17 March 2019 - 23:00

حدود ۷ سال پیش خبری مبنی بر این منتشر شد که پارک چان ووک (Park Chan-wook) کارگردان فیلم موردتحسین Oldboy «اولدبوی» قرار است کارگردانی فیلم وسترن مهیج به شدت خشن The Brigands of Rattleborge به نویسندگی اس کریگ زالر (S. Craig Zahler) نویسنده‌ی فیلم Bone Tomahawk «تاماهاوک استخوانی» را برعهده داشته باشد. حالا این پروژه بالاخره پس از نقل مکان به استودیویی جدید و با نامی جدید تولید خواهد شد. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

این فیلم وسترن که حالا نام The Brigands of Rattlecreek برای آن انتخاب شده، توسط بردلی فیشر (Bradley Fischer) تهیه خواهد شد. این فیلم داستان یک کلانتر و یک دکتر را دنبال می‌کند که به دنبال انتقام گرفتن از گروهی از راهزنان هستند که از مردم یک شهر کوچک سرقت کرده و آن‌ها را آزار می‌دهند. فیلمنامه‌ی زالر به دلیل خشونت بالایش در لیست سیاه فیلمنامه‌های سال ۲۰۰۶ قرار داشت، اما حالا بالاخره از آن استفاده خواهد شد.

منابع خبر می‌دهند آمازون و فیشر قصد دارند از متیو مک‌کانهی (Matthew McConaughey) برای بازی در نقش دکتر این فیلم استفاده کنند و نقش کلانتر را نیز بازیگر درجه یک دیگری بازی کند، اما هنوز هیچ بازیگری برای این فیلم انتخاب نشده است. اما این حقیقت که آمازون این پروژه را نجات داده خبر خیلی خوبی برای طرفداران ژانر وسترن است.

اما نکته‌ی مهم این پروژه مک‌کانهی است که اگرچه هنوز رسما حضورش در این فیلم تایید نشده، اما این پروژه کاملا مناسب اوست. این بازیگر قبل از این در چهار فیلم شکست خورده در باکس‌آفیس یعنی Gold «طلا»، The Dark Tower «برج تاریک»، White Boy Rick «ریک پسر سفیدپوست» و Serenity «آرامش» حضور داشته، اما فیلم بعدی او یعنی The Beach Bum در جشنواره فیلم جنوب به جنوب غربی مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین شنیده می‌شود فیلم آینده‌ی او به کارگردانی گای ریچی (Guy Ritchie) بازگشت این سازنده‌ی فیلم Snatch «قاپ‌زنی» به فرم سابق خودش است، پس اوضاع برای مک‌کانهی که برای بازی در فیلم Dallas Buyers Club «باشگاه خریداران دالاس» جایزه اسکار را برده در حال بهبود یافتن است. مک‌کانهی با داستان‌های تاریک و خشن هم بیگانه نیست و قبلا به خاطر بازی در فیلم Killer Joe «جوی قاتل» مورد توجه منتقدین قرار گرفته است.

پارک هم با فیلم‌های انتقامی بیگانه نیست، و کارگردانی سه‌گانه‌ی Vengeance «انتقام» که شامل Sympathy for Mr. Vengeance «همدردی با آقای انتقام»، Lady Vengeance «بانوی انتقام» و مهمتر از همه Oldboy می‌شود را برعهده داشته است. او همچنین فیلم معمایی Stoker «استوکر»، فیلم خون‌آشامی Thirst «عطش» و به تازگی The Handmaiden «کنیز» را کارگردانی کرده است.

منبع: Collider

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.