اولین پوستر رسمی Once Upon a Time in Hollywood منتشر شد

18 March 2019 - 22:10

سونی پیکچرز امروز اولین پوستر فیلم مورد انتظار Once Upon a Time in Hollywood (روزی روزگاری در هالیوود) به کارگردانی کوانتین تارانتینو (Quentin Tarantino) را منتشر کرد. در این پوستر هنری رسمی با بازی برد پیت و لئوناردو دی‌کاپریو را با شکل و شمایل اواخر دهه ۶۰ می‌بینیم که نقش شخصیت‌های کلیف بوث و ریک دالتون را ایفا می‌کنند که وارد شهر و کاری می‌شوند که خیلی شناخت درباره‌شان ندارند. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

خبر ساخت این فیلم بسیار مورد انتظار در فوریه ۲۰۱۸ منتشر شد. تارانتینو که کارگردان و تولیدکننده فیلم است، فیلم‌نامه را نوشته و آن را داستانی توصیف کرده که لس‌آنجلس ۱۹۶۹ را در روزهای اوج هالیوود نشان می‌دهد.
تارانتینو درباره این فیلم گفته:

پنج سال روی فیلم‌نامه کار کردم و بیشتر عمرم رو توی لس‌آنجلس بودم که سال ۱۹۶۹ که ۷ ساله بودم هم جزءش است. خیلی خوشحالم که داستان این برهه از تاریخ لس‌آنجلس و هالیوودی را می‌نویسم که دیگر وجود ندارد. از همکاری با دی‌کاپریو و پیت در نقش ریک و کلیف بسیار هیجان‌زده‌ام.

مارگو رابی (Margot Robbie) در این فیلم نقش شارون تیت را ایفا می‌کند. اواخر تابستان گذشته اعلام شد که لوک پری (Luke Perry)، دامین لوییز (Damian Lewis) و داکوتا فانینگ (Dakota Fanning) به فیلم پیوسته‌اند و امیلی هیرس (Emile Hirsch)، تیموتی اُلیفانت (Timothy Olyohant)، کرت راسل (Kurt Russell) دیگر بازیگران فیلم هستند. برت رینولدز (Burt Reynolds) قبلا قرار بود نقش جورج اسپان را ایفا کند اما بروس درن (Bruce Dern) جایگزین او شد.

فیلم روزی روزگاری در هالیوود ۲۶ ژوئیه روی پرده نقره‌ای می‌رود. شما عزیزان می‌توانید در قسمت زیر پوستر فیلم را مشاهده کنید:

منبع: هالیوود ریپورتر

مطالب مرتبط



مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.