باکس‌آفیس هفته: صدرنشینی کاپیتان مارول ادامه دارد

18 March 2019 - 22:30

برای دومین هفته متوالی فیلم کاپیتان مارولکاپیتان مارول محصول دیزنی و مارول صدرنشین باکس‌آفیس شد و بعد از گذشت ۱۲ روز از اکرانش، ۷۶۰ میلیون دلار فروش جهانی داشته است. در ادامه خبر با سینماگیمفا همراه باشید.

بطور کلی، آخر هفته با عملکرد غیرقابل انتظار Wonder Park و Five Feet Apart به پایان رسید. فیلم No Manches Frida 2 جزو ۱۰ فیلم برتر در ۴۷۲ سینما شد و بالاتر از Captive State با اکران در ۲۵۰۰ سینما قرار گرفت.

کاپیتان مارول دیزنی این هفته ۶۹.۳ میلیون دلار فروخت و افت ۵۴.۸ درصدی داشت. مجموع فروش فیلم به ۲۶۶ میلیون دلار رسیده است. و در بازار بین‌المللی ۵.۶ میلیون دلار در ژاپن فروخت. چین بیشترین فروش را با ۱۳۲ میلیون دلار داشت و بعد از آن کره جنوبی با ۳۶ میلیون دلار، بریتانیا با ۳۰.۹ میلیون دلار، برزیل با ۲۴.۳ میلیون دلار و مکزیک با ۲۲.۴ میلیون دلار آمده‌اند. در کل فیلم ۱۱۹.۷ میلیون دلار در ۵۴ بازار فروخته و به مجموع فروش ۴۹۴ میلیون دلار بین‌المللی رسیده و در کل ۷۶۰ میلیون دلار فروخته است. کاپیتان مارول دهمین فیلم پرفروش دنیای مارول شده و به زودی بالاتر از Guardians of the Galaxy با مجموع فروش ۷۷۳.۳ میلیون دلار قرار خواهد گرفت.

فیلم Wonder Park محصول پارامونت فراتر از انتظارات ظاهر شده و ۱۶ میلیون دلار فروش در ۳۸۳۸ سینما داشته است. این فیلم در روز افتتاحیه امتیاز +B را از مخاطبین خود دریافت کرد درحالیکه ۵۹ درصد زن و ۶۲ درصد مرد به تماشای آن نشسته بودند.

این فیلم در ۱۹ بازار بین‌المللی اکران شد و ۴.۳ میلیون دلار فروخت. سهم برزیل ۱.۷ میلیون دلار، اندونزی ۲۷۶ هزار دلار، ترکیه ۲۶۶ هزار دلار، و امارات ۲۳۵ هزار دلار بوده است. این فیلم هفته آینده در روسیه و سوم آوریل در فرانسه و استرالیا، آلمان، مکزیک، اسپانیا و بریتانیا اکران خواهد شد.

فیلم Five Feet Apart محصول لاینزگیت نیز همه را غافلگیر کرد و در رده سوم و جزو پرفروش‌ترین‌هایی مانند Love, Simon و Everything, Everything قرار گرفت. این فیلم افتتاحیه ۱۳.۱ میلیون دلاری در ۳۷۲۷ سینما داشت و امتیاز A سینمااسکور را دریافت کرد.‌ ۸۲ درصد زن و ۶۵ درصد مرد زیر ۲۵ سال مخاطبین این فیلم در افتتاحیه بودند. ۴۵ درصد از مخاطبین زیر ۱۸ سال بودند و به فیلم امتیاز +A دادند.

فیلم‌های هفته آینده

هفته آینده شاهد اکران فیلم Us ساخته جوردن پیل (Jordan Peele) در ۳۶۰۰ سینما خواهیم بود. این فیلم مهیج دنباله فیلم موفق Get Out است.

شما خوانندگان عزیز می‌توانید جدول کامل فروش را از قسمت زیر مشاهده کنید:

برچسب‌ها: ،

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.