کمدی Desperados از نتفلیکس بازیگران جدیدی را اضافه کرده است

19 March 2019 - 10:24

بنا به گزارشی از وبسایت هالیوود ریپورتر، سرانجام اثر کمدی و عاشقانه‌ی Desperados، پس از یک دهه در دست ساخت بودن، بازیگران جدیدی از جمله نسیم پدراد (Nasim Pedrad) بازیگر ایرانی، رابی امل (Robbie Amell) بازیگر سریال The Flash، آنا کمپ (Anna Camp) بازیگر Pitch Perfect و جیسون میشل (Jason Mitchell) بازیگر The Chi را به مجموعه بازیگران خود اضافه کرده است. برای آگاهی از جزئیات خبر در ادامه با سینما گیمفا همراه باشید.

این فیلم که توسط الن راپوپورت (Ellen Rapoport) نوشته شده است، داستان زنی را دنبال می‌کند که بعد از اینکه عاشق مردی می‌شود و او جواب تماس‌هایش را نمی‌دهد با عصبانیت یک ایمیل برای او ارسال می‌کند. البته بعدا متوجه می‌شود آن مرد در یک بیمارستان درون مکزیک، در حالت کما بوده است و تصمیم می‌گیرد با بهترین دوسش به سمت جنوب برود و پیش از آن ایمیلی که فرستاده بود را قبل از اینکه آن مرد بخواند، پاک می‌کند.

در اصل Universal در سال ۲۰۰۹ فیلمنامه‌ را در دست گرفت و ستارگان و کارگردانان زیادی به این پروژه پیوستند از جمله ایزلا فیشر (Isla Fisher) بازیگر The Beach Bum در نقش اصلی. اما این فیلم همچنان وارد مرحله‌ی تولید نشد تا اینکه بالاخره فیلم‌برداری آن شروع گشت. نتفلیکس به دنبال نجات این پروژه یک تیم بازیگری عالی پیدا کرد و کارگردان Funny or Die یعنی لارن پالمیگینانو (Lauren Palmigiano) که با نام LP شناخته می‌شود را بر سر کار آورد و انتظار می‌رود تا ماه آپریل فیلمبرداری آغاز شود.

این فیلم قرار است تا توسط میسون نوویک (Mason Novick) از MXN Entertainment، جان فینمور (John Finemore) از Lost City و Good Universe در کنار جیمز هوپ (James Hope) از Lost City تهیه می‌شود و الیزابت گریو (Elizabeth Grave) تهیه کننده‌ی اجرایی و بروک دیویس (Brooke Davies) دستیار تهیه کننده‌ی آن خواهند بود. اما در زیر از بازیگران این سریال بیشتر می‌خوانیم:

نسیم پدراد، بازیگر ایرانی ۵ سال در شبکه‌ی NBC در برنامه‌ی Saturday Night Live حضور داشته است و همچنین در The Mindy Project از فاکس و Hulu ایفای نقش کرده است و در کمدی People of Earth از TBS هم بازی کرده است. وی در لایو اکشن بعدی دیزنی که اقتباسی از محصول کلاسیک سال ۱۹۹۲ این استودیو یعنی Aladdin «علاء الدین» است هم حضور خواهد داشت. این فیلم در ۲۴ام مه روی پرده‌ی سینماها خواهد رفت.

کمپ روز بخاطر درام خون آشامی‌اش در شبکه‌ی HBO یعنی True Blood مشهور است و همینطور در فیلم درام و رمانتیک تحسین شده‌ی سال ۲۰۱۶ یعنی Cafe Society نیز بازی کرده است. وی همچنین در درام Good Girls Revolt از آمازون نیز حضور داشته است.

امل اما اولین نقش خود را در یک نقش کوچک در یک کمدی خانوداگی به نام Cheaper by the Dozen 2 در سال ۲۰۰۵ داشت و سپس در آثار True Jackson،VP و لایو اکشن اقتباسی Scooby-Doo در نقش فرد جونز (Fred Jones) ظاهر شد. او نهایتا یک نقش اصلی در یک مجموعه کوتاه علمی تخیلی از شبکه‌ی CW به نام The Tomorrow People پیدا کرد و در سریال The Flash نیز یک نقش مکمل داشت. وی همچنین یک حضور کوتاه مدت در فصل‌هایی از The X-Files خواهد داشت و در یک اثر اقتباسی از نتفلیکس از یک مجموعه کتاب به نام Lemony Snicket’s A Series of Unfortunate Events هم بازی خواهد کرد و در یک اثر دیگر از این استریم سرویس هم که یک پروژه‌ی علمی تخیلی و هیجان انگیز است، حضور خواهد یافت.

پنج سال گذشته ثابت کرد که برای میشل ۳۲ ساله، رویا تبدیل به واقعیت شده است و او یک نقش منحصر بفرد در یک اثر زندگی‌ نامه‌ای به نام Straight Outta Compton در سال ۲۰۱۵ داشته است که جوایز بسیاری را کسب کرد. وی همچنین در کمدی Keanu و در کنار جوردن پیل (Jordan Peele) بازیگر (Us) و کیگان میشل کی (Keegan-Michael Key) بازیگر (The Lion King) بسیار خوش درخشیده است.

منبع: کامینگ سون

برچسب‌ها:

مطالب جنجالی

Sorry. No data so far.

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

Your email address will not be published.